Mai világba nem szabad küldeni utávételel sem,sem automatába?
A kérdést a 27-es válaszoló alapján irtam ki
https://www.gyakorikerdesek.hu/uzlet-es-penzugyek__egyeb-ker..
A mai világban már semmi nem jó. Ha előre kifizeted, mi van ha nem küldenek semmit vagy egy téglát kapsz. Más ugyanígy nem fizet előre, mert biztos átverik majd, mindenhol azt fújják, nehogy előre elutald a pénzt mert nem látod viszont.
Ha utánvétellel adsz fel, mi van ha meggondolja magát a vevő és nem veszi át, te pedig potyára utaztattad a cuccot és fizetted a díjakat a semmire. Más utánvétellel sem vásárol, mert úgyis ki kell fizetnie az átvételhez, utána meg bármi lehet benne. Ha pedig csak személyesen adsz el, akkor meg jaj, csak nehogy cigány legyen, meg nehogy már a házamba bejöjjön.
Úgy szar ahogy van az egész, mindig lesz valaki aki húzza a száját, mert óriási az össztársadalmi bizalmatlanság egymás felé. Hamarabb nézed ki a másikból hogy rossz szándéka van.
Webáruházban dolgozom. Mindenféle vevővel van dolgunk. De ami a héten történt, érthetetlen.
Időben megerkezett hozzá a termék
Futarcég jelzi, hogy az átvételt megtagadta. Emberünk telefonál. Hola francban van a cucca?
Mondjuk, nem vette át. Kvartyog valamt, lecsapja. És ez még kétszer megismétlődött.
Mi fizethetjük az odavissza szállítást a harmadik kísérlet felárával. A kedves vevő meg feljelentéssel fenyegetőzik.
Rengeteg dolgot adtam el utánvétellel is. Sose volt gondom, ám meg is válogattam kiknek küldtem ezeket.
Szövegkörnyezet, beszéd, hangnem, arc stb sok mindent elárul. S itt nem a tájszólásokról és bőrszínről beszélek.
Érdemes lenne embereknek a másik kiismerését, elemzését gyakorolni, idővel pedig olyan természetessé válik, mint a levegővét.
De volt, hogy én voltam az érdeklődő/vevő.
Ahol gyanús volt az illető ott benyögtem: legyen személyes átvétel, találkozó.
Pl sokszor leugrunk balatonra, így mondtam a nőnek, legyen tali, mert úgyis arra járok.
Direkt húzta az időt, nem jött a benzinkútra időre, felhívtam, minden egy óránként kifogást mondott (3órát vártam). Addig ellubickoltunk vízben. 4.alkalommal pedig felhívtam és elküldtem finoman, hogy gerinctelen.
Vannak, akik selejtes dolgokat akarnak eladni vagy előre utalással kesst begyűjteni egy nem létező termékre és jobb esetben kapsz egy dobozt.
Megjegyzem: pl balatoni átvételesnél elemeket is vittem magammal, a fülbevalóm pedig tudom hány gramm.
Felkészültem a pici digitális mérleg tesztelésére.
Amikor fúrót vettem direkt úgy beszéltem le a találkozót, hogy legyen lehetőségem tesztelésre. Josszabbítót is vittem magammal.
Kapcsolója hibás volt a gépnek... Felére lealkudtam az árat ez miatt.
Át akart ba%&ni, ráadásul találkozó első pillanatába csapott képen a tény, hogy testvérem régi haverja az illető, akit a párja bízott meg, hogy átadja a cuccot nekem...
Lapult is, amikor megkértem, hívja fel a párját és hangosítsa ki.
Éreztettem vele velem nem lehet szórakozni, ennek ellenére felajánlok fele árat.
Allergiás vagyok az ilyenekre... Ám én jöttem ki jól.
Átba...ból lett egy jó fúrógépem.
Azt nem mondtam, hogy tudok szerelni s megoldom.
;)
"bocs, de így a javítását is kell fizetnem. Ha odaadod fele áron, akkor megveszem." 🙃
Olykor lehet előnyt kihozni a helyzetből. Főleg, ha nem valami eszes szegény.
4-es. Velem is megesett, hogy hiába is tisztességes az eladó személy, ha a futár vacakol.
Pl jómagam vártam egy kedves barátomtól 3D nyomtatott cuccokat, amelyeket én modelleztem, ő kinyomtatta, mert van gépe.
Mindent korrekten leveleztünk, értesítettük egymást mindenről.
Nekem érkezett az értesítő, mikor jön a csomag.
Direkt nem mentem sehova, munkámat meg úgyis itthon végzem.
Jött a hívás a futártól. Alapon ingerült, bunkó volt. Kedvességből jeleztem neki, hogy a parkoló felöl jöjjön, mert a 4sávoson nem jó neki megállni +buszmegálló van előttünk. Szóval ne zavarja meg a GPS ide-oda ugrálása.
Mert ha előre megy, akkor a parkolóba dirigálja az embert a GPS s ugyanez fordítva.
Kaffogot, hogy ő tudja hova kell jönni, mondtam csak jót akartam...
5 percet ígért...
2.5 órát vártam... Hátsó bejáratnál vártam, amint bármi volt, pl jött be valaki vagy csöngetett első bejárón kaptam oda a fejemet.
Nagyon vártam a munkáimat...
De semmi.
Megyek fel, nézem, hogy kedves barátom keresett neten...
Kapta az értesítőt, hogy nem vettem át és rám volt mérges, majd elmondtam mi volt...
Felhívtam a futár központját... Esélytelen... Off.
Akkor levelezésbe kezdtem velük. Elmondtam mindent, fotóztam is, milyen jó a rálátás egyik ajtótól a másikig és esélytelen, amit állított nekik a futár, hogy be is kopogott hozzám... 🤣
Ember, be se tette a lábát abba az épületbe és max a kopogó szellem kopogtat vagy a magassarkús csaj szomszédom felettem...
Na azóta nem használjuk azt a futárszolgálatot.
Volt olyan is pl wish-ről rendeltem, van (volt) egy helybeli pontjuk, ahol átvehettem a cuccot.
Vártam, mert magyarban nem beszerezhető alapanyagról volt szó és kellett termékekhez.
Vártam, vártam, mindig kitolta a rendszerük az érkezés várható napját, ami egyre idegesített.
Egyszer csak kapom az értesítőt: nem vettem át, ezért visszaküldték/visszaveszik az árut...
What????!!!!!
Tudni kell: az érkezésről kap a vevő, ezesetben én egy értesítőt, amely tartalmazza a kódot is, amit felmutatva tudom csak átvenni a csomagot.
Nos EZT egyáltalán nem kaptam meg, így nem is tudhattam, hogy helyben van már a csomag...
Mindemellett: a csomagpont új tulajt kapott és ő nem vállalta a továbbiakban ezt a wish-el való együttműködést.
Voltak nála csomagok, de egyik se volt az enyém...
Az oda szállításnál és tulajnál csúszhatott el valami, de nagyon...
Visszakaptam a pénzem egy részét... Ugyanis vontak le belőle mulasztási díjat...
Tőlem... Aki nem tehet semmiről.
Lehet a vevő okkal ideges. :)
Hiába korrekt a két fél, ha a harmadik tényező/személy, személyek elcsesz/csesznek valamit.
Aliexpress... Hát van pár évekkel ezelőtti meg nem érkezett dolog, de vannak olyanok amelyeket "átvettem", csak én nem tudok róluk. 😅🙃
Na ők még vissza se adták a kessem, még egy részét se 🙃
Hát... Vannak dolgok...
Velem megesett párszor, hogy telefonban nagyon értelmes és kedves volt a vevő, aztán nem vette át a csomagot.
Most már nem is adom fel előre utalás nélkül. Ha megbízik bennem, utaljon, ha nem, akkor meg jöjjön el érte. Nem ebből élek, szóval nem számít, ha valami később kel el.
Mondjuk, utánvétes vásárlásnál velem is volt olyan, hogy hibás árut kaptam, valótlan adatokat írt az eladó. Újszerű cucc helyett totál lerobbant volt belül. Csak hát a szállítás során megsérült a szerkezet, és mire lejátszottam a futárcéggel, hogy kapok kártérítést, addig eltelt egy csomó idő, addig nem tudtam kipróbálni, nehogy a megbontás miatt ne fizessenek. Úgyhogy, bár láttam, hogy nem stimmel minden, de az eladóval lebeszéltem, hogy küldje vissza az ár egy részét, és akkor maradhat az üzlet. Végül rájöttem, hogy így is rosszul jártam, de akkor már késő volt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!