Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Rosszul kiszallitott megrendel...

Rosszul kiszallitott megrendelest mennyi idon belul kotelesek cserelni?

Figyelt kérdés

Internetes megrendelesnel bele sem neztek a dobozba, nem azt a mosogato csaptelepet kuldtek, amit tendeltem

2hete mar

Mennyi ido vonatkozik rajuk a cseret illetoen? Nem tul kozremukodoek, pedig a mosogatovsl majd 60ezret fizettem



2022. nov. 18. 08:43
 1/8 anonim ***** válasza:
100%
Nem kevés információ hiányzik a kérdésből.
2022. nov. 18. 09:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:
Mit kellene meg leirnom?
2022. nov. 18. 09:09
 3/8 anonim ***** válasza:
85%

Belföldi, külföldi, milyen cég. Milyen lépések történetek eddig?

Mi az, hogy bele sem néztek a dobozba? Két hete vetted át az árut? Mikor jelezted a hibás teljesítést és milyen módon?

Nem tudom olyanról, hogy napra meg lenne határozva, hogy hibás teljesítés esetén milyen gyorsan kell korrigálni.

Az sem biztos, hogy megoldható. Lehet, csak visszavenni tudja, és pénzt visszaadni.

Nem írtam le mindent.

2022. nov. 18. 09:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
73%
60%-OS! Szerintem hasznos lenne, ha leírnád a kérdezőnek, mit tud tenni. Webáruházban dolgozom, van némi fogalmam ezekről, és persze megrendelői is nem egy alkalommal.
2022. nov. 18. 09:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:

Egyáltalán jelezted nekik, hogy nem jó?

Visszaküldted?

A legjobb lett volna ha elállsz a vásárlástól és újra megrendeled.

2022. nov. 18. 09:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
100%

[link]


A cikk részletesen belül ismerteti azokat a szabályokat, amelyek a webáruházak működésével kapcsolatos. Többek között a vélelmezett hibás teljesítést is. Össze is hasonlítja a régebbi szabályozással.

Arra nem látok itt sem semmit, milyen gyorsan, hány nap alatt kell kicserélni a terméket.


A webáruház érdeke is az, hogy minél gördülékenyebben megtörténjen.

Számos körülmény közrejátszhat abban, hogy a gyakorlatban milyen átfutása van ennek.

Vita esetére kötelező a webáruház oldalán olyan felületet biztosítani, amelyik online ügyintézést támogat.

Egyébként meg ha nem sikerül az eladóval dűlőre jutni, panasszal a békéltető testülethez is lehet fordulni.

Rengeteg webáruház van a tisztán magyarok között is, ezek között sajnos sok a kókler, vagy átverős.

Külföldről történő rendelésnél a panaszok kezelése akár lehetetlen is lehet.

2022. nov. 18. 09:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
100%
5. Ha eláll a vásárlástól, akkor a visszaküldés költsége a vevőé alapesetben. Kivéve, ha a cég magára vállalja.
2022. nov. 18. 09:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 A kérdező kommentje:

Eloszor is:

Nem allhatok el a vasarlastol, mint irtam mosogato+csaptelep volt a vasarlas, a mosogatobol ez az egy volt.

Hetfon kerult atvetelre, kedd reggel jeleztem a hibat az ugyfelszolgalatnak.

Meg sem neztek, hogy azonos-e a megrendelt termek.


Nem tudom visszakuldeni, a sajat furatceguket fogjak kikuldeni aki elviszi a termeket.

Mar csak erre a termekre varok, amikor megrendeltem 4-5nap szallitasi idot irtak, ebbol is 1.5 het lett, arra hivatkozva hogy nem jar erre a futaruk, es ok csak a sajat futarukkal kezbesitik….

2022. nov. 18. 11:20

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!