SOS mit csináljak? (amazonos vásárlás)
Sziasztok!
Az amazonról rendeltem 1 cipőt bankkártyával, amiről le is vonta a pénzt,de 1 nap múlva jött egy e-mail,hogy törölték a rendelés t,mert valamelyik adat nem egyezik a kártyán és módosítani kell 3 napon belül,de félek,hogy majd újra levonja a pénzt.
Valakivel történt már ilyen?
Mit csinált?
Előre is köszönöm!!
2, Attól, hogy te nem hiszel a modern technikában, még valótlanságot ne terjessz. Az Amazon egy elég régóta működő nemzetközi oldal, és hidd el, nem azzal vitte sokra, hogy benyelte noname kis külföldiek néhány kis euróját.
Simán le kell egyeztetni az ügyfélszolgálattal, hogy mi volt a gond. Valószínűleg az első körös pénz zárolva lett, amit majd feloldanak a második fizetéssel (illetve valamivel később, ahogy a magyar bank ezt lekönyveli), de erre ök tudnak felelni.
Speciel a Wish az egyik olyan oldal, ami kb. minden nyikkanásra inkább visszaadja a pénzt, csak hogy pozitív maradjon az ügyféltapasztalat, de mondjál ilyen nagyokat még nyugodtan, vicces vagy. :)
Többre mész tájékozódással a weboldalak minőségéről, biztonságos fizetési módokról való informáltsággal, mint a dacos vergődéssel, de tudod. A kérdezőnek viszont nem segítesz, sőt! Nem kell keresztet vetnie a pénzére, csak megoldania a felmerült problémát, amit egyébiránt az Amazon jelzett is felé (azaz: hiedelmeddel ellentétben nem tűnt el a pénzével).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!