Csak szerintem a világ egyik leghülyébb dolga a telefonos ügyintézés?
A falra mászok attól, hogy keresnek a banktól, vagy hív a futár, de nem veszem fel mert mit tudom én, épp a budin vagyok, vagy dolgozok és akkor egyébként sem telefonozhatok. Látom hogy valaki keresett, megpróbálom visszahívni, de megint nem veszik fel mert most meg ők nem érnek rá, és így kerülgetjük egymást. Ezt futároknál is imádom, mikor egyetlen sms-el el lehetne intézni hogy "légyszi lehetőleg x és y óra között kézbesítsd, mert akkor vagyok otthon" de neeeeem, végig kell zongorázni ezt az egész tortúrát. Majd mikor ténylegesen sikerül felhívni, jön a kedvencem, ami minden egyes telefonhívásnál lezajlik amit nem az otthonom csendjében intézek:
-Megoldható lenne a csomag 15-16 óra közötti kézbesítése?
-Elnézést hány óra között?
-15-16.
-Még mindig nem értem, megismételné kérem?
-TIZENÖT ÉS TIZENHAT KÖZÖTT
Hát, de akkor hogyan létezhetnének olyan állások, amik semmire sem jók?!
Valakinek csak mellé kell tennie azt a krva telefont!
Mi enne a világgal, ha minden azonnal és hatékonyan elintézhető lenne?! Hát nem lenne mire pénzt kérni!
De... amúgy én is kiirtanám a létezésből a telefonos ügyintézés minden formáját. Azt is amit te írsz, hogy a futár hív, de amúgy meg minek, ha kötelező lenne ide jönnie és becsengetnie. Fizettem a kiszállításért, szóval akkor is húzza ide belét, ha nem vagyok itthon.
Igen, csak szerinted.
Először is, nem a futár szervezi meg a saját útvonalát, és a kézbesítés idejét.
Másodszor, nem tudnak a te vécézési szokásaidhoz és munkádhoz igazodni, ők is munkaidőben vannak. Akár 100 feletti kézbesítés is lehet naponta, nem lehet mindenkinek akkor vinni amikor neki jó.
Ha neked ez a rendszer nem felel meg, rendelj csomagpontra, vagy postán maradóra.
A telefonos ügyintézést olvasva a kérdésben, egész másra gondoltam.
Nem vagy szerencsés, hozzám képest egyenesen szerencsétlen vagy. Úgy értem, hogy peches.
A csomagkövetésből többnyire már ki szokott derülni a kézbesítés napja. Reggel, idejekorán SMS-t szoktam kapni, hogy melyik, általában 2 órában várható a kézbesítés; felajánlva az ellenkezés lehetőségét, ha nem jó nekem.
Olyan futárszolgálat is van, amelyik térképen mutatja hol jár a futár, megjelölve és számozva a helyeket, hogy mennyien vannak előttem.
De, az előző kézbesítési helyről mindenképp telefonálnak, érdeklődve, hogy van-e, aki átvegye a csomagot, és igen válasz esetén közlik, hogy kb. 5, 10 stb. perc múlva érkeznek. Ha utánvételes, akkor a fizetendő összeget is közlik; ha van kártyás fizetési lehetőség, akkor azt is. (De, hogy mennyit kell fizetni, van-e kártyás fizetési lehetőség, az már megrendeléskor ki szokott derülni, a reggeli SMS is tartalmazza. Közölni szoktam a választásom, és akkor már a kártyás ketyerével a kezében száll ki, ha azt választom.
A kapuban várom őket, nagyon gyorsan elintézzük az ügyletet. Kisebb csomag az „anyósülésre” készítve szokott lenni, nagyobb a raktérben van; akkor a hátsó-, vagy oldalajtónál találkozunk. Elköszönés után már nemegyszer halottam, hogy hívta a következő „megálló” ügyfelét.
Nagyon sok online rendelésünk van, a fiamék is sokszor rendelnek így, már mindenféle futárszolgálat „ideszokott”. Egy-egy szolgálatnál ugyanazok a személyek szoktak jönni és kb. ugyanabban a napszakban. Ha a boltba menet GLS autót látok, akkor tudom, hogy fél 10 körüli az idő, ha MLP-s autót, akkor tudom, hogy hamarosan hallani fogom a déli harangszót.
Az erre járó futárok valahogy kiszagolják, mikor vagyunk WC-n, mert sose akkor jönnek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!