Tiktok youtube facebook algoritmus?
Használj sok és szokványos hashtaget. Az adott témájú videokat az oldalak algoritmusa automatikusan javasolják az adott személyenek.
A Youtube-nál ezek kulcsszavak is egyben. Youtube-ra fel tudsz tölteni nyitóképet is, ehhez egy képet használj, és feltűnő betűkkel írd ki a címét. Így több lesz a néződ majd.
Az algoritmus csak egy dolog. Jelentős, ám mégis kevés olykor pl friss személyeknek.
Mi a cél? Van-e piaca az adott tevékenységednek? Netán piaci rés?
A megtekintés/nézettség is egy tényező. Jelentősége pl a fb-on : nincs bevétel megtekintésből, mint youtube-n, ha pedig valami szolgáltatást, terméket akarsz eladni, akkor számolni kell azzal: jobb esetben 30-ból 1 ember vásárol, átlagban pedig 100-ból 1.
Az algoritmus azoknak fogja feldobni a témádat, aki valamilyen formában abban mozog vagy keresett rá.
+ne feledd, sokan vannak már jelen, azaz használják az algoritmusokat. Újat kell produkálni. A nagy számokkal szemben szimpla ötlettel nehéz dolgod lesz.
Meg egy kis marketing, vevő/befogadó pszichológia is segíthet, de csak ha "van mit eladni".
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!