A Housebrandnél visszautalják a szállítási költséget, ha visszaviszem az egyik üzletükbe a terméket?
Figyelt kérdés
Még novemberben rendeltem egy felsőt, ami élőben nagyon nem volt szép... visszavittem az üzletbe, nem online küldtem vissza, és kérdeztem a pénztáros lányt, hogy így is visszajár a szállítási költség, ha az üzletbe hozom vissza.
Nem tudta, megkérdezte a munkatársát, és a munkatárs mondta, hogy csak akkor jár vissza, ha online küldöm vissza.
Viszont előző héten megint visszaküldtem két felsőt, mert nem tetszettek élőben....és ma reggel nézem, hogy visszautalták a szállítási költséget is.
Most akkor visszajár, vagy nem? Elnézték annó, vagy mi?
Gondolom ezzel már nem lehet mit kezdeni..?
2022. márc. 7. 08:40
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!