Vajon újabban miért nem ajánlott a reklámok megtekintése (meghallgatása) 12 éven aluliaknak?
Figyelt kérdés
2022. febr. 2. 11:25
1/5 anonim válasza:
Egy új törvény (?) rendelet miatt, aminek következménye. Olyan tartalom van benne, amit ki lehet kezdeni, hogy hely, te rutyutyu, ettől perverz beteg lesz a gyerek.
2/5 anonim válasza:
Például van egy olyan reklám, ahol a férfi alsóneműben jelenik meg, az pont egy 12 karikás reklám. (Mintha otthon bem látna olyat vagy a strandon.)
3/5 anonim válasza:
Na, az pont jó példa,csak nem jutott eszembe.
Behozták azt a törvényt, amit a köznyelvben csak b***-ellenesnek hívnak.
A reklámokat elvileg nem érinti, de tekintve, hogy annak szövegezése olyan, hogy kis erőfeszítéssel mindenbe bele lehet kötni, inkább korhatárjelölést tesznek rá.
4/5 anonim válasza:
Nem a reklamoké, hanem a reklámblokkoké. Úgy, mint a filmekből sem csak bizonyos jelenetek, hanem az egész filmek kapják meg a korhatár-besorolást. Éjszaka peldául azért szoktak 18-karikások lenni a reklámblokkok, mert az egyik reklám közülük potencianövelőt hirdet (legalábbis én olyat szoktam látni). Amiért mindezt kell csinálni, az pedig a tavalyi gyermekvédelmi törvény.
5/5 anonim válasza:
Senkinek nem ajánlott, - csak ez így jobban hangzik!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!