Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Internetes vásárlás esetén,...

Internetes vásárlás esetén, ha hibás, selejtes készüléket kapok, és a forgalmazót nem lehet elérni , nem cserélik ki a hibás készüléket, hova lehet fordulni ?

Figyelt kérdés
Az elemtartóban nincs érintkező, a másikban a dugvilla elgörbült.

2022. jan. 14. 12:30
 1/5 anonim ***** válasza:

Hát pl. alapvető dolog, hogy olyan helyen nem rendelsz, akinek nincs normális fizikai vevőszolgálata.. Ami ugye kötelező előírás.


Nyugodtan írd ide a cég nevét....

2022. jan. 14. 12:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
A Globál X-trada Kft forgalmazza, és nem lehet elérni a céget. Nem cserélik ki a készüléket.
2022. jan. 17. 08:04
 3/5 anonim ***** válasza:
Irány a fogyasztóvédelem
2022. jan. 17. 09:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:
Az lesz a következő lépés.
2022. jan. 18. 12:28
 5/5 A kérdező kommentje:
Hova lehet fordulni segítségért, ha a Globál X-trade Kft internetes vásárláskor selejt terméket küld, nem lehet őket elérni? A fogyasztóvédelemnél voltam, de semmit nem értek el. Azt mondták, menjek bíróságra. Más megoldás?
2023. máj. 2. 14:13

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!