Milyen jogi lépést lehet tenni, ha a futárszolgálat nem hajlandó kiszállítani a csomagomat?
Már napok óta a településen belül van a küldemény. Azzal kezdték, hogy napokig kaptam automatikus SMS-eket, hogy holnap kihozzák (csak ennyi, semmi konkrétabb), de ezután semmi nem történt. Se telefon, se email, se futár nem jött.
Aztán beállították a csomagkövetésben, hogy kiszállításra kerül aznap. Aztán anélkül, hogy bármi történt volna,visszavitték a raktárba. Az ügyfélszolgálatos azt mondta, hogy azt jelezték, hogy nem voltam elérhető, ami nem igaz. Itthon voltam, meg sem próbálták kézbesíteni!
Megírták, ha ma ismét megpróbálják, erre 5 másodpercig csörgetett a futár hajnalban telefonon, mikor visszahívtam meg közölte, hogy már nem hozzák ki.
Mivel konkrétan akadályozza a futárszolgálat a már kifizetett csomagomhoz való hozzájutást, milyen jogi lépést tudok tenni? Ez még a fogyasztóvédelem hatáskörébe tartozik?
Ilyenröl még nem hallottam, eddig minden csomagot megkaptam én is meg az ismerösök is.
A helyedben a futárszolgálatnak jelezném - nem a futárnak -, ök majd intézkedek. (Márcsak azért is, mert ök rálátnak a futár hívásaira is: mikor hívott, meg felvetted-e, stb. illetve a mozgását is látják, kideül, hogy tényleg ki akarta-e szállítani vagy sem.
Én sem jártam még így, bár Magyarországon már elég sokszor volt problémám a futárokkal. De nem ekkora.
Beszéltem az ügyfélszolgálatukkal, annak ellenére, hogy mára ígérték ismét a kézbesítést, be se pakolták a csomagot a kocsiba.
Mint kiderült, a depójuk sem helyben van, hanem több száz kilométerrel odébb.
Most megint ígértek egy másik napi kiszállítást, de mivel nem szólnak előre, hogy mikor fogják kihozni az adott napon belül, én meg nem tudok itthon ülni egész nap (teszem hozzá, már harmadjára!), így szerintem ennek a csomagnak annyi. Ez már nem fog hozzám eljutni soha.
Ezért szeretnék mindenképp feljelentést tenni illetékes hatóságnál, mert röhejes. Sajnos a webáruháznál se feltüntetve nem volt, hogy melyik futárszolgálattal hozzák ki, se választási opció nem volt. Emiatt valószínűleg a webáruháztól sem rendelek a jövőben többet, mert ez nem hiányzik még egyszer.
Sajnos nekem nagyon úgy tűnik, hogy szándékosan sz*pat téged a futár valamiért.
Mindenképp felvenném a kapcsolatot a feladóval es megpróbálnám vissza kérni az összeget, Ő pedig kérje vissza a csomagját a futár szolgálattól.
Esetleg meg lehet rendelni máshonnan, ahol más a futár cég.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!