Kifli.hu-n történt vásárláskor nálatok is előfordul hogy nem pontosan szállítják a rendelést?
Még ezzel nem találkoztam. Igaz, hogy még csak 12× rendeltem. Egyszer volt olyan, hogy rendeltem 2 narancslevet, mire jött egy sms-email, h. nincs raktáron, úgyhogy kapok helyette 1 liter más márkájú narilevet. Nem értettem a cserét, jobban örültem volna, ha 2 litert kapok egy olyan típusból, ami a kedvenceim közt el volt mentve, nem valami harmadikat és csak 1 litert. Plusz ugyanebből a rendelésből hiányzott egy másik cucc is, amiből többféle ízt rendeltem, azt meg egy olyan ízzel helyettesítették, amit szándékosan nem rendeltem. De ez legyen a legnagyobb bajom. Viszont kreditet én nem kaptam, a számla már úgy volt kiállítva, hogy csak a helyettesítő szerepelt rajta. Kreditet eddig csak visszaváltható csomagolásért kaptam.
Te arra gondolsz, hogy olyan termék hiányzott, ami a végszámlán szerepelt?
Én dolgoztam a kiflinél, és a munkámat nem fizették ki. Panaszt is tettem, majd ennyi válasz jött:
Tisztelt XY,
Ön a Kifli. hu val nyilvántartásunk szerint soha nem állt munkaviszonyban-így a levélben feltüntetett problémával kapcsolatban sajnos nem tuduk segíteni.
Nagyon inkorrekt és pofátlan társaság, ráadásul nyugat-Európai árakkal dolgoznak, vagyis nagyon drága. A munkádat pedig nem fizetik ki.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!