Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Miért ilyen nagy a SMART-inflá...

Miért ilyen nagy a SMART-infláció?

Figyelt kérdés

Ennyire rosszul megy a SHELL-nek az olajbiznisz, vagy pofátlanul akar keresni! Jó, ebben a Meki is hibás, de azért a SHELL a fő bűnös.


Ugyanis régebben a SHELL mindenre adott smart-pontot 100 forintonként. Ezt felemelték 200-ra, majd később eltörölték, és az üzemanyagon kívül csak pár termékcsoportra adnak pontot(pl. autópályamatrica)

Holott most is adhatnának a shopos termékekre pontokat, mert elég nagy hasznuk van rajta!


Na a Meki meg még gázabb! Most nézegettem a 2008-2009-es katalógust, ott egy McMenü 570 pont, egy McMenü plusz 630 pont. Vásárláskor 30 illetve 40 pont gyűjthető.

2010-ben egy McMenü 750 pont, egy McMenü plusz 850 pont.

Na de továbbra is csak 30 illetve 40 pontot érnek. Egyéb termék vásárláskor meg már 200 forint egy pont, régen csak 40 volt.


Még mindig a legjobb a Supershop, mert ott 1 pont=100 Ft, és ha a forint ócskább lesz, akkor az árak feljebb mennek, tehát reáltértékben mindig ugyanannyit


Miért kell ennyire smucigoskodni a Shellnek?


2010. aug. 30. 20:09
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!