Hogyan takarítható ki egy fűkasza kipufogója?
Nem tökéletes a keverék égése, emiatt sok olaj rakódott le a belsejében.
Egy Hecht 135 BTSről van szó.
Leveszed, meglátod, hogy jön-e széjjelebb (többnyire nemigen), aztán ha úgy van, csere. A torkot úgy pucolnám, hogy henger le, hogy inkább ne kóvályogjon koksz a forgattyús házban a művelet után. A hiba okát is megszüntetném.
Ami többnyire ezek közül egy vagy több:
A "na még egy kicsit" keverés pontos mérés helyett
1:40 helyett ilyen 1:25-ök erőltetése, még ha bejáratás címszóval is
Minőségi, teljesen szintetikus motorolaj helyett bármi más erőltetése (nem, így már nem olcsóbb)
Alacsony fordulaton járatás, még ha bejáratás címszóval is (a felső harmad, ahol a nyomatékot is leadja, teljesen jó kell legyen, akkor tudja magát hűteni is rendesen, ha forog)
Túlterhelés, tkp ugyanúgy alacsony fordulattal, mintha óvatos gázadással rontanánk el
Pisztolyozás a gázzal: üzemanyag, egyszer ömlik befele, aztán máris üresség, tehát egyszer túlkeni, aztán kenetlen, és ez így percenként kétszázszor, full értelmes. Főleg hogy az átlag fordulatszám túl alacsony lesz.
Túl dúsra állított karburátor, "négyütemezés", élből alacsony max fordulat. Szakemberrel kellene beállíttatni egyetlen egyszer.
Rengeteg idő alapjáraton. A legidiótább bejáratós mendemonda. Ezeken alapjáraton szándékosan túl dús a keverék, hogy jobban vegyék a gázt, ne veszítsék el olyan könnyen a teljesítményt. Meg persze egy jó átkenést ad a forgattyús háznak is, emiatt is szoktuk fél-egy percig alapjáraton pötyögtetni, mielőtt leállítjuk.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!