Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Vissza akartunk küldeni egy...

Vissza akartunk küldeni egy terméket, de nem foglalkoznak velünk. Mit tegyünk?

Figyelt kérdés

Nem tudom mennyire írhatom le egy oldal nevét, ezért csak annyit mondok, hogy 4 betűs és E-vel kezdődik. Rendeltünk egy porszívót, de sajnos silány minőségűnek bizonyult, és természetesen vissza akarjuk kapni a pénzünk.

Ezt tudattuk az elállási űrlap kitöltésével, amire érkezett egy automatikus válasz írván, hogy hamarosan felveszik velünk a kapcsolatot... Soha nem tették meg. Az ügyfélszolgálatnak is írtam, de semmi. 2 hét állt rendelkezésre visszaküldésre, ám ez kedden lejárt anélkül, hogy írtak volna bármit is.

Kihez, mihez fordulhatnék ez ügyben?



2021. márc. 28. 11:16
 1/3 anonim ***** válasza:
100%
emag? Nem rejtvény-fórum ez. Miért ne írhatnád le? Írj nekik vagy inkább hívd fel.
2021. márc. 28. 11:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
36%
Előbb kellett volna olvasni a neten a panaszokat. Románoktól nem vásárolunk, most megtanultad.
2021. márc. 28. 16:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim ***** válasza:
93%

2. hülyeség. A porszívó nem román gondolom. És nem Romániából vásárolt. Ha válaszolnak, ha nem, a 14 napos elállás van és vissza fogja tudni küldeni és visszakapja a pénzét.

Románozol, de ha a románok magyaroznak hasonlóan, akkor fel vagy háborodva és kikéred magadnak.

2021. márc. 28. 16:56
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!