Vissza akartunk küldeni egy terméket, de nem foglalkoznak velünk. Mit tegyünk?
Nem tudom mennyire írhatom le egy oldal nevét, ezért csak annyit mondok, hogy 4 betűs és E-vel kezdődik. Rendeltünk egy porszívót, de sajnos silány minőségűnek bizonyult, és természetesen vissza akarjuk kapni a pénzünk.
Ezt tudattuk az elállási űrlap kitöltésével, amire érkezett egy automatikus válasz írván, hogy hamarosan felveszik velünk a kapcsolatot... Soha nem tették meg. Az ügyfélszolgálatnak is írtam, de semmi. 2 hét állt rendelkezésre visszaküldésre, ám ez kedden lejárt anélkül, hogy írtak volna bármit is.
Kihez, mihez fordulhatnék ez ügyben?
2. hülyeség. A porszívó nem román gondolom. És nem Romániából vásárolt. Ha válaszolnak, ha nem, a 14 napos elállás van és vissza fogja tudni küldeni és visszakapja a pénzét.
Románozol, de ha a románok magyaroznak hasonlóan, akkor fel vagy háborodva és kikéred magadnak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!