Miért olyan nehéz azt mondani, hogy "jó napot", és hogy "köszönöm"?
Figyelt kérdés
Sziasztok! Az egyik intersparban vagyok diákmunkás, már két hónapja. Nos, azt nem értem, hogy 10-ből 6 vásárló nem képes köszönni, illetve megköszönni a dolgokat. A megköszönést még "megértem", elvégre ő hagyja itt a pénzét.. de amikor én próbálok a lehető legformálisabban beszélni a vevővel, az nem is köszön, ki se néz a telójából, és csak motyogja hogy "két csirkemellet adj". Odaadom, elveszi, rám se néz, és elmegy. (+: van egy nő. 8 hete mindig szombatonként jön vásárolni. Nem néma, nem süket, többször is láttam beszélni a telefonjába. Mindig csak jön, rámutat, és motyogja hogy "kettőt". Ma mondjuk jól "ráordítottam"? hogy JÓÓÓÓÓÓÓNAPOT! Röhögött mind a négy pult :D )2021. márc. 20. 22:09
11/11 anonim ![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](//static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
válasza:
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Szerintem tekintsd ezt baráti gesztusnak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!