Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Paypalhoz tudok hozzáadni...

Paypalhoz tudok hozzáadni olyan bankkártyát, ami nem az én nevemen van?

Figyelt kérdés
jelenleg nincs érvényes bankkártyám, a fateromét akarom csatolni, de az értelemszerűen nem az én nevemen van. a csatolásnál nem kínálja fel a nevet, viszont úgy tudom, hogy először megterheli a számlát egy euróval a paypal, hogy lássa működik-e, van-e rajta pénz, és így esetleg gond lehet az eltérő név miatt? Vagy úgy van, mint a simple-ben, h simán tudtam társítani a kártyát, nem zavarta az eltérő név, csak hogy a kártya többi adata stimmelt. Egyébként nem akarok a kártyára terhelni, csak simán a paypal kontómon lévő pénzt akarom elkölteni.

2020. nov. 11. 00:45
 1/7 anonim ***** válasza:
3-4 éve amikor regisztráltam, kifejezetten leírták az ilyen tutorial oldalak, hogy a számlatulajdonos és fiók tulajdonosának neve azonos kell, hogy legyen.
2020. nov. 11. 14:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
igen, azt én is megtaláltam, hogy a csatolt bankszámlának azonos néven kell lennie, de bankkártyáról nem találtam hasonlót. mikor feldobja a kártya csatolásnál az ablakot, akkor ott már nem kér nevet, viszont mikor vásárolni akartam, akkor kért.
2020. nov. 11. 15:24
 3/7 anonim ***** válasza:
100%

Igen, ez az általános eljárás, emiatt:


[link]

"The name registered on your PayPal account must match the name registered on your bank account. Each time you make a transfer request, PayPal automatically includes your registered name with your bank information."


Azaz a paypal általi fizetés során automatikusan a fiókba regisztrált nevet fogja beilleszteni a banki adatok helyére, ezért muszáj egyeznie a bankszámla tulajdonossal. Bár itt kártyáról nincs szó, de a kártyás fizetés egyértelműen az adott bankszámlához kötődik, mert nem a kártyán "van" a pénz, az csak egy hivatkozás a számlára. Ott is ugyanúgy egyezik a kártyára írt név a számlatulajdonossal.


Én azt csinálnám, hogy az apád nevével regisztrálsz egy második fiókot, ahhoz hozzáadod az ő bankkártyáját - ez a legbiztosabb módszer. Majd a saját PP-ról átutalod a második PP-ra a pénzt, onnan meg ki a bankszámlára.

2020. nov. 11. 15:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:
Igen, valószínűleg az lesz. beállítottam az elsődleges fizetésnek a paypalt, tehát elvileg a bankszámlához csak az ellenőrzés miatt kell nyúlnia, és ugye azt is írja, hogy a bankon múlik, hogy ott elő van-e írva, hogy a névnek egyeznie kell. Mindegy, azért ki fogom próbálni hátha engedi, ha nem, akkor meg csinálok egy másik pp-t.
2020. nov. 11. 16:32
 5/7 A kérdező kommentje:
kipróbáltam és elfogadta a fater kártyáját is és hagyta társítani. a megerősítést már nem próbáltam ki, de az nem is érdekel, mert a számlájához amúgy sem akarok nyúlkálni, a lényeg hogy így már tudok vásárolni a pp-kontómról.
2020. nov. 13. 10:55
 6/7 A kérdező kommentje:
azóta az történt, hogy elindítottam a kártya megerősítési folyamatot, mert valahonnan csak így tudok pénzt kapni, és azóta meg nem tudok vásárolni. természetesen van fedezet az egyenlegen vastagon, bőven alatta vagyok mindenféle limitnek, csak hiába van az egyenleg elsődlegesnek beállítva, a kártya mellett ott egy sárga felkiáltójel, hogy adjam meg a kártyához rendelt kódot, hogy feloldhassák a fizetési és átutalási limiteket. faternek nincs online bankingja, szóval még 2-3 hét mire megjön a havi papíralapú értesítő, benne a kóddal. de egyébként se szó se beszéd, hogy miért nem tudok fizetni, egyszerűen csak visszadob a bolt oldalára, ahol megkapom, hogy nem sikerült a transzfer. a bolt küld emailt, hogy vajon mi lehet a gond, a paypal viszont semmit, mintha semmi nem történt volna, pedig még az értesítéseknél is be van jelölve, hogy küldjenek mailt, ha gond van a kifizetéseknél, de semmi. át kellett olvasni kismillió apróbetűs vackot, mire nagyjából összeállt, hogy ezért is megtagadhatják a kifizetést, ha úgy gondolják. már csak azt nem tudom mi lenne, ha lecsatolnám a kártyát és nem lenne benne egy kártya sem, de akkor talán tudnék megint fizetni, de nyilván ezzel már nem próbálkozok, mert képesek, hogy még a bejövő pénzeket is leblokkolják, anélkül, hogy szólnának róla. nem a folyammattal van gondom, de hogy semmi infó nincs a profilon, hogy mi történik, vagy inkább mi nem történik, ez egyszerűen döbbenetes.
2020. nov. 20. 21:52
 7/7 A kérdező kommentje:
azóta az történt, hogy még nincs megerősítve a kártya, de újra tudok fizetni, kiderült ugyanis, hogy a bolt rendszerében volt a probléma. szóval nem a paypal volt a hibás.
2020. dec. 1. 18:20

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!