Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Mit kell tenni ha a cloudworke...

Mit kell tenni ha a cloudworkernél egy másik chat operátor hülyeségeket írkál és győzöm javítani? Vagy ha az ügyféllel csúnyán beszél? Vagy ha totál érthetetlenül ír és még én se tudom elolvasni nem ám az ügyfél? Ti jelentitek? Vagy hagyjátok?

Figyelt kérdés
2020. okt. 10. 23:17
 1/3 anonim válasza:
Én másik cégnél vagyok, de tuti jelenteném. Nem tudom nálatok hogy van, nálunk vannak segítők, nekik kell szólni, képernyőképet mutatni a hibáról. Mindent jelentek, mert ha letiltják vagy kirúgják, nekem csak jó, annyival is több munka jut. Ráadásul miért én tartsam a hátam a másik miatt? Ha nem szólok, de valaki más igen, engem is elővesznek.
2021. febr. 2. 20:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim válasza:
Screenshot és jelentés, mert az 1-nek van igaza: miért tartsa a hátát más miatt? Miért az ő ideje fogyjon, hogy más hülyeségét javítja? Mindenkinek jobb, ha az ilyen megy bélbe.
2021. okt. 9. 00:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 anonim válasza:

Sziasztok!

Nem tudom jár-e még bárki is erre, mert látom, hogy eltűntek a régi kérdések és ezt is alig találtam meg, de múlt hónapban bejött egy állítólagos újítás a cégnél és nekem a másik felületről eltűntek az üzenetek. Konkrétan 2-3-nál több sosem jön egy nap azóta, pedig napközben végig be vagyok lépve. Valaki másnak hasonló?

2022. dec. 22. 16:25
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!