A wish-en nem lehet értékelni az eladót, ha pénzvisszafizetést kértél egy termékre?
Figyelt kérdés
Rendeltem valamit wish-en, de teljesen mást küldtek. Pénzvisszafizetést kértem, az árát vissza is kaptam, a postaköltséget nem. Utólag olvastam csak el, hogy a postaköltség nem jár vissza... Azért ez durva, hogy így többszáz forintom elúszott és a terméket sem kaptam meg.
Na mindegy, nem ez a lényeg. Értékelni akartam az eladót vagy a terméket, hogy mások is tudják, hogy nem érdemes tőle vásárolni, viszont a termék mellől eltűnt az értékelés gomb, miután az ár visszafizetését kértem.
Utólag akkor nem is lehet értékelni???
Az eBay-en legalább lehet negatív visszajelzést adni, ha nem vagy megelégedve az eladóval, a wish-en viszont nincs ilyenre lehetőség?
2020. szept. 3. 17:02
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!