Miért nem sikerül a Telenor adategyeztetés?
Figyelt kérdés
Tegnap korlátozták a kártyámat, mert lejárt a határidő. Felhívtam őket és azt mondták nem érkezett be az adategyeztetésem. Pedig megcsináltam. Azóta nem sikerül. Valami adat rossz neki, pedig pontosan adom meg. Csak a csupa nagybetűket nem tudom pontosan beírni, mert az oldal automatikusan kicsire javítja. Aztán bediktáltam nekik telefonon. Ők sem tudják megcsinálni. Mennyek be személyesen. Akkor mitől tudnák?2020. aug. 25. 07:23
1/4 anonim válasza:
Egyezik minden adatod? A neved betuhelyesen van beirva, ugy ahogy a szemelyidben, illetve a szerzodesedben van?
2/4 A kérdező kommentje:
Igen. Egyedül anyám neve van rosszul a szerződésben. De bárhogy írom, akkor sem jó.
2020. aug. 25. 17:23
4/4 A kérdező kommentje:
Sikerült. Végül más volt a baj. A jogsim és a személyim is lejárt és csináltatás alatt volt. Az a papír amit ideiglenesen adnak nem volt jó. Ezért nem fogadta el a rendszer. Közben megjött a jogsi és így már működött.
2020. aug. 26. 12:10
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!