Már 2 termékem nem érkzett meg róla amit rendeltem. Az egyik régebben volt, annál visszakértem a pénzt, de a szállításért nem kaptam meg, ami elég drága volt, a másiknak 2 hete járt le a határideje és még mindig nem jött meg. A pénz megint visszakérhetem, de a szállításért nem kapom vissza. Inkább még várok, de hol lehet beperelni? Az ügyfélszolgálattal már irogattam és ami a legrosszabb nagyon sok termékemre ami már rég megjött azt írja, hogy még mindíg kínában van, a jelenlegi is. Úgyhogy nem tudom, hogy Magyarországon van -e, vagy még mindíg Kínában.
Arra nem gondoltál, hogy más okokból nem kaptad meg a cuccot? Pl el kavarodott a postán, úton van, vámolják, stb.
Felesleges perelgetni, kis hal vagy te a wishez. Azonosítót kaptál? Nézted nyomkövetésben? Hívtad a postát, hogy ott van-e esetleg?
2020. máj. 13. 21:15
Hasznos számodra ez a válasz?
3/4 piu2 válasza:
Engedd el.... felesleges idegeskedni rajta. Amúgy a szállítási költséget is visszatérítik, nekem ez a tapasztalatom. Amúgy meg érdemes itthon szétnézni a piacon, mert kb ugyanannyiert meg megveheted a kívánt terméket, mintamennyibe kerül +szállítási díj.
2020. máj. 13. 21:21
Hasznos számodra ez a válasz?
4/4 anonim válasza:
Nem tudom mit rendeltek, mert megesik hogy becsapnak, de a gond hogy nem a wish adja neked el a dolgokat, hanem Kínában vki a nagypiacról, pont mint eBay-én csak itt van postaköltség.
Személyes tapasztalatom hogy egyszer 30000 Ft t kaptam vissza, mert nem jött meg a csomag. De barátomnak kellett kamera onnan állvánnyal stb. 20000 Ft értékben és megjött.
Az biztos hogy a wish és az eBay mindig a vevő pártját fogja és mindig vissza kapod a pénzt, mivel az eladó PayPal fiókjában eleve fenn van tartva, amíg nem igazolást vissza addig nem kap pénzt.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!