Mi a teendő, ha elveszett a csomagom?
Április 6-an rendeltem egy nagyobb online boltból. A csomag Angliából érkezik (többször rendeltem külföldről, eddig semmi probléma nem volt)
Meg is kaptam az értesítést április 8-án, hogy átadásra került a csomag a DPD futárszolgálatnak. Április 9-en kaptam egy újabb e-mailt, hogy Hollandiában van a csomag. Azóta se híre se hamva... Írtam 5db e-mailt a DPD-nek,semmi válasz. Telefont természetesen szintén nem veszik fel. Ma messengerben tudtam "beszélni" egy ott dolgozóval, aki azt javasolta, hogy kérjem a csomag ketestetését. Viszont, így, hogy semmire sem reagálnak igen nehéz. a csomagot előre ki kellett fizetni... Hova tudok fordulni, hogy vissza kapjam a pénzt? Egyértelműen a futárszolgálat hibázott, hiszen a feladó atadta nekik a rendelést...
Igen, próbáltam felvenni velük is a kapcsolatot, de a járvány miatt átmenetileg nem üzemel a weboldaluk.
Magyarországon is van több üzletük, nekik is írtam, hátha tudnak segíteni, de ők sem reagáltak az üzeneteimre...
Szóval a nekem kellene dűlőre jutni a dpd-vel, már ha hajlandóak lennének vissza írni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!