Létezik még ügyfélmegtartó csomag?
Változó, hogy hol és mikor ajánlanak kedvezményt annak, aki felmondja a szolgáltatást.
Néhány éve, nem felmondáskor, hanem hűségidő hosszabbításkor kaptam nem is kis kedvezményt, mert a lakókörnyezetemben jelen volt egy másik országos szolgáltató. Aztán, vagy sokan akarták „zsarolni” őket felmondási szándékkal, vagy nem volt elég hosszú idejű megtartó ereje, vagy már nem is akarják megtartani az ügyfelet; a múlt évben történt hűségidő hosszabbításkor szó sem volt kedvezményről. Pedig a másik szolgáltató él és virul, ismerősi körben a Telekomot, illetve a másik szolgáltatót igénybe vevők közt körülbelül fele-fele az arány.
Azt viszont nem értem, hogy a rossz szolgáltatás, eredmény nélküli hibabejelentés, használhatatlan dolgok, miért felelnének meg kedvezményes díj esetén?
Nem felelnének meg, de sajnos a Telekom ural mindent itt. Szóval kényszerhelyzet(müholdasak nemigazan jöhetnek szóba) És mi volt az a kedvezmény? Nagyobb csomag, vagy alacsonyabb díj ugyanazért?
Egyébként régen nekem is levonták a számlából azokat a napokat amikor használhatatlan volt. Most már nem teszik.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!