Miért olyan idegesítő Fluimucil Ábel?
Figyelt kérdés
UI: De miért?2020. márc. 8. 19:36
1/5 anonim válasza:
Pszichológiai trükk, hogy a márka a köztudatban maradjon: az idegesítő, zavaró, értelmetlen, figyelemfelkeltő, könnyen megjegyezhető szlogenű reklámok jobban megmaradnak az emlékezetben, a szándékosan rossz reklámok pedig negatív reakciót váltanak ki az emberekből. Sokkal jellemzőbb, hogy ha valami nem tetszik akkor azt szóvá teszi valaki, ezért egy idegesítő reklámról beszélnek az emberek. A negatív reklám pedig ugyanúgy reklám (a kérdésed is reklám lesz, tehát te is beszoptad), amiből csak jól jön ki a hirdető. És mivel ez egy nyereséges módszer, ezért a többi reklámozó is egyre zavaróbb módon kezd reklámozni, hátha felkapják azt is.
2/5 anonim válasza:
Nem idegesítő. Szerintem cuki. :D
4/5 anonim válasza:
Már vagy 3-4 éve lecsengett. Vagy mazochista módjára felcsapod a youtubeon? Akkor ne panaszkodj!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!