Hogyan reagálhat a marketingszemléletnek megfelelően egy élelmiszerbolt vezetősége, ha a környéken nő az idősebb korosztály létszáma?
Szerintem az idősek egy része nem tud már elmenni messzebb boltokba, illetve nem tud mindenért külön boltba menni (piac, hentes, zöldséges, stb.) Így nekik hasznos, ha egy helyen van ezekből választék, hogy egy közeli helyen mindent be tudjanak szerezni.
Meg lehet nézni a bolt kialakítását is. Sokan járnak "banyatankkal", mert cipekedni már nem tudnak. És könnyebb, ha nem kell ezzel lépcsőzni.
Két oldalról közelítsd meg: az egyik hogy az idősebb korosztályra mi jellemző, mind fogyasztási szemléletben, mint vásárlói attitűdökre.
A másik oldal: a marketing mix milyen elemei állnak rendelkezésére a boltnak.
Utána csak össze kell vezetned a kettőt.
A harmadik "réteg" hogy az egyes eszközök hatékonyságát mivel méred, mennyire éri meg az alkalmazásuk.
Persze attól függ, hogy egy 8-10 oldalas beadandót kell csinálnod, vagy egy 100 oldalas szakdogát :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!