Wish-en ilyenkor mi a teendő?
Amíg nem tudsz reklamálni addig nem igényelheted vissza a pénzed, ez egy kényszerített helyzet most.
Lassan rádöbbenhetnél, hogy egyszerűbb lenne egy normális oldalról nem az utolsó bóvli tömegben gyártott kínai szarokat venni, és akkor nem kellene minden második terméket megreklamálni. Eddig is ilyen minőséget kaptál, ezután is ilyet fogsz ennyire olcsó dolgokért.
A reklamációk száma pedig már az ő standardjuk szerint is túl sok, és ha fel is oldják a fiókodat, lehet 3-5 alkalom után megint zárolni fogják. Vagy ne rendelj erről az oldalról, vagy vedd tudomásul hogy kétszáz-ötszáz forintokért szart fogsz venni, és az árából tisztában kell lenned a minőséggel, tehát nincs mire reklamálni, mert tudod mit veszel.
Én egy Walking Dead-es Negan figurát akartam rendelni onnan, mert fb folyamatosan hozta a wish hirdetését, ott lapozgattam és megláttam a figurákat, egyből mondtam, hogy nekem ez kell.
Aztán a wish appján belül láttam több fényképet is a figuráról és màr úgy éreztem, hogy azért a pénzért se kell inkább...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!