Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Wish-en ilyenkor mi a teendő?

Wish-en ilyenkor mi a teendő?

Figyelt kérdés
Az ügyfélszolgálatnál gyakran reklamáltam, hogy nem kaptam meg a termékeket,vagy nem a megfelelő méretben, illetve minőségben. Írtak nekem, hogy túl sok panaszt tettem és ellenőrzik a fiókomat. Ez 1 hete volt és írták, hogy 5-7 napon belül kapok választ. Azóta se kaptam. Viszont megint jöttek silány minőségű termékek, vagy nem jöttek meg. Ilyenkor mi a teendő. Mert nem tudok reklamálni ezek miatt. Így nem is kapom vissza a pénzt?

2020. jan. 19. 10:48
 1/5 anonim ***** válasza:

Amíg nem tudsz reklamálni addig nem igényelheted vissza a pénzed, ez egy kényszerített helyzet most.

Lassan rádöbbenhetnél, hogy egyszerűbb lenne egy normális oldalról nem az utolsó bóvli tömegben gyártott kínai szarokat venni, és akkor nem kellene minden második terméket megreklamálni. Eddig is ilyen minőséget kaptál, ezután is ilyet fogsz ennyire olcsó dolgokért.

A reklamációk száma pedig már az ő standardjuk szerint is túl sok, és ha fel is oldják a fiókodat, lehet 3-5 alkalom után megint zárolni fogják. Vagy ne rendelj erről az oldalról, vagy vedd tudomásul hogy kétszáz-ötszáz forintokért szart fogsz venni, és az árából tisztában kell lenned a minőséggel, tehát nincs mire reklamálni, mert tudod mit veszel.

2020. jan. 19. 11:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
Eleve Wishről van szó, akkor milyen minőségre számítasz? Nagyon helyes tiltsanak csak le
2020. jan. 19. 11:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 A kérdező kommentje:
Köszönöm az első kommentelő válaszát. Írtam nekik panaszt. De valószínűleg nem fogok ezek után rendelni onnan.
2020. jan. 19. 13:34
 4/5 anonim ***** válasza:
60%

Én egy Walking Dead-es Negan figurát akartam rendelni onnan, mert fb folyamatosan hozta a wish hirdetését, ott lapozgattam és megláttam a figurákat, egyből mondtam, hogy nekem ez kell.


Aztán a wish appján belül láttam több fényképet is a figuráról és màr úgy éreztem, hogy azért a pénzért se kell inkább...

2020. jan. 23. 09:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim válasza:
Én két hete levelezek velük, korlátolt mennyiségű 148 Ft-os termékeket vettem, amiket ugye nem kaptam meg, és igényeltem visszatérítést. Egyet sem térítettek vissza. Ők először azt válaszolták, hogy már elutalták az árát, később azt, hogy már törölve lettek a termékek ezért nem kapom vissza az árukat. Össze-vissza hadoválnak, se pénz se termék.
2020. jan. 29. 09:57
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!