Vaterán miért nem adnak értékelést a vásárlóim? Mindig aznap postázom a termékeket, amikor megvásárolták, meg is érkezik rendben, ( ajánlott levelet tudok nyomon követni) de nem írnak visszajelzést.
Mindig amikor megkapom az összeget, azonnal értékelem, mert a vásárló teljesítette a saját részét és kifizette. Akkor ha ő megkapja nem úgy volna reális ha oda-vissza így menne?
Már 3 vevő sem írt értékelést ( tudom, hogy nem kötelező).
#1
Ugye (még/már) nem vagy nCore tag?
Kedves Kérdező!
A Vatera (lásd: ÁSZF) keze (is) maga felé hajlik. Hiába értékel (bármilyen minősítéssel) a Vevő, ha az Eladó nem értékel vissza, 30 nap után a Vatera sikeresnek minősíti az adás-vételt. (a jutaléka miatt) Így az Eladó mindenképpen "jól jár".
És ugye, a pozitív/semleges/negatív értékelések aránya azért valamennyire számít azoknak, akik az internetes piactéren üzletelnek.
Az átvétel vissza(nem)jelzése pedig -szerintem- az illető intelligencia szintjére utal.
#3
Ha a válaszod szarkazmus volt, akkor oké...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!