Ha rendelek a Neten és meghozza a futár, köteles vagyok egyből kifizetni, vagy kibonthatom előtte és ha nem az van a csomagban amit rendeltem, nem fizetek és visszaküldöm?
Figyelt kérdés
2020. jan. 14. 12:42
1/5 anonim válasza:
Természetesen átvétel előtt ki kell fizetned és a futár nem fogja megvárni azt, hogy kibontsd.
2/5 anonim válasza:
Szabály szerint a csomag sértetlenségét ellenőrizheted, a tartalmát nem. Webáruházban dolgozom, és ezt illik tudnom. Futárcégek nem egyformán állnak hozzá, van hogy megengedik, hogy megnézd.
3/5 anonim válasza:
A futárszolgálatra csak a sértetlenség tartozik, mert azért ők felelnek ha szállítás közben megsérül. Az, hogy mi van a csomagban, már nincs köze hozzá a futárnak, és nem is tud vele mit kezdeni. Ha átvertek vagy nem azt, annyit, olyat küldtek amit rendeltél, azt már az eladóval kell rendezned.
4/5 anonim válasza:
Így van, és egy megbízható kereskedő tudja kezelni a sérült csomag miatti reklamációt. Van olyan cég is, amelyik ilyenkor a visszaszállítást is maga intézi, persze díjtalanul. Egy idő után lehet tudni, kamuzik-e a vásárló, vagy tényleg hibás terméket kapott.
5/5 anonim válasza:
Tisztázzuk mit honnan rendeltél ? Új garanciás terméket hazai oldalról ? Ekkor ellenőrizheted mi jött utana aláírsz fizetsz vagy elkéred a jegyzőkönyvet a sofőrtől ha megtagadja ezt az alap jogod . Más esetben pl új de külföldimvagy hazai használt dolog esetén fizetsz aláírsz átveszed ....
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!