Garncia vagy ilyesmi van online rendelés esetén?
Az a helyzet, hogy rendeltem valamit online (Elektronikus eszköz) és most nem éppen úgy működik ahogy annak kellene. Tehát valami garancia, jótállás, vagy valami van?
A bolt ahonnan rendeltem: Alza.
Nyilván rendelés előtt elolvastad a bolt üzletszabályzatát, garanciális feltételeit, mert annyira hülye senki nem lehet, hogy csak úgy ész nélkül vásárolgat.
Ja, de.
Lásd első válaszomat: elolvasod az adott üzlet feltételeit.
Tényleg annyira lusta vagy, hogy velem olvastatnád el, hogy aztán elmeséljem neked?
Arról nem beszélve, hogy ez elég sok mindentől függ. Te tudod mikor, mit, hol vásároltál, mi nem tudjuk. És nem is akarjuk tudni.
[link] - nagyon részletes leírás van arról, milyen lehetőségeid vannak visszavinni vagy visszaküldeni a terméket, mit nem vihetsz vissza, stb.
Elolvasod.
Ha lusta vagy olvasni, vagy túl sötét vagy ahhoz hogy megértsed, akkor van ott telefonszám, emailcím, kapcsolatba lépsz velük.
Ha valaki, akkor ők tudni fogják, mit tehetsz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!