Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » WISH: levonták a pénzt, mégis...

Gyúróscsusza kérdése:

WISH: levonták a pénzt, mégis mintha nem is rendeltem volna. Mit tegyek?

Figyelt kérdés
A minap történt, hogy a wish applikációval rendeltem, kuponkóddal. Kifizettem, a számlámról le is vették a pénzt, ennek ellenére nincs benne a megrendeltek között és számlát sem kaptam a vásárlásról e-mailben. Habár lefotóztam a sikeres fizetést, a levett összeget az online bankban, és írtam nekik e-mailt, szeretném megkérdezni hogy volt-e már valakivel hasonló eset? Ha igen, mit csinált és mi lett a vége?

2019. nov. 21. 15:44
 1/4 anonim ***** válasza:
Szerintem nem tudsz vele mit tenni, már elment a pénz. Visszakapni már nem fogod.
2019. nov. 21. 21:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
Kötelesek visszautalni a pénzt.
2019. nov. 22. 08:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:
Köszönöm a választ, visszakaptam végül!:)
2019. nov. 26. 09:12
 4/4 anonim válasza:
Helló! Én is hasonló problémába ütköztem. Megrendeltem a terméket azonban egy régi e-mail címre küldte (volna) a megerősítő e-mailt, csak a cím inaktív volt, amit nem tudtam, és miután aktiváltam, utána sem kaptam semmit, viszont levonták a számlámról a pénzt. Új vagyok a wish-en, ez az első rendelésem, és nem tudom, hogy kell visszakérni a pénzt, vagy megbizonyosodni arról hogy feladták e a csomagot. Valaki segítene ebben?☺️ Előre is köszi!
2020. jún. 5. 13:16
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!