Hivatalos helyen miért nem veszik fel a telefont 15:20-kor?
Elöször is mi az a "hivatalos hely", mert nem mindegy.
Másodszor a legtöbb hivatalban csak az ügyfélfogadási idö alatt van telefonszolgálat.
Ugyanis az ott dolgozóknak nem csak annyi a munkájuk, hogy esetleges telefonhívásokat fogadnak, hanem még sok egyéb is, amit nem tudnának rendesen elvégezni, ha 5 percenként "gyors kérdésekre" válaszolnak!
Azt gondolom te is meg tudod tippelni, hogy nincs mindenütt így. És lehet, hogy 10, vagy 14 órakor sem veszik fel.
Nem tudom, hogy a szám, amit hívtál, valóban annak a helynek a jelenlegi száma-e? Például, az interneten van sok elavult honlap, akár, évekkel ezelőtt megszűnt országos közigazgatási szerveké is.
Ráadásul, létszámhiányos helyeken csökkentik az ügyfélfogadási időt, nem biztos, hogy minden tájékoztatási helyen elvégzik a módosítást.
Adott helyet ismerek, ahol tudom az okát is: kormányablak. Ugyanaz a személy kezeli a telefonokat is, aki a személyes tájékoztatókat is végzi, felvilágosítást ad, előjegyzi az időpontokat, aki kéri, csekket nyomtat számára. Amikor hosszú sorban várakoznak előtte, nem veszi fel a telefont, hiába csörög. És akkor sem a másikat, ha az egyiken beszél, esetleg hosszan, egy problémás ügyféllel.
De hát, ilyen általánosan megfogalmazott kérdésre milyen konkrét választ remélsz?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!