Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Köteles vagyok bemondani a...

Köteles vagyok bemondani a teljes nevemet ügyfélszolgálatosként?

Figyelt kérdés

A kérdés úgy szólna, hogy kötelezhet e a munkaadóm, telefonos ügyfélszolgálat során, a teljes nevem bemondására. Az új EU-s adatvédelmi törvényekkel ez nem megy szembe? Próbáltam rákeresni az interneten, de egyértelmű választ nem találtam.

előre is köszönöm a válaszokat



2019. okt. 9. 21:15
 1/8 anonim ***** válasza:
100%

Szerintem az vagy, igen. Ha kérik akkor az azonosítódat is meg kell adnod. Utálom amikor egy idegen felhív, vagy ha én hívok fel valakit, bemutatkozon és annyira nem képes, hogy a nevét benyögje. Ha te felhívsz valakit akármi miatt, és az a személy visszatelefonál, de nem te veszed fel a telefont, és problémája van, nem fognak tudni visszakeresni téged, mert nem tudja az ember, hogy kivel beszélt korábban. Remélem érted.


Egyéb iránt senkit nem érdekel a neved, nem fog senki rád keresni, elhiheted.

2019. okt. 9. 21:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
100%

Roviden: nem kotelez, csak hozzatartozik a munkadhoz. Ha nem teljesited, kirug es felvesz a helyedre 10 masik media es kommunikacio szakost.


Ha ugufelszolgalatoskent neked ez gondot okoz, keress masik munkakort.

2019. okt. 9. 21:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 A kérdező kommentje:
Bocsi azt nem írtam, hogy a kérdést azért tettem fel, mert sajnos történt név alapján visszaélés, illetve zaklatás is. És ezek után nem kívánom a saját nevemet közölni minden hívás alkalmával.
2019. okt. 9. 21:42
 4/8 anonim ***** válasza:
100%
Nem vagy köteles ott dolgozni.
2019. okt. 9. 22:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
100%
Én is Call Centeresként dolgozom külföldiekkel, de én mindig csak a keresztnevemet mondom, ahogy a kollégáim is. Sosem volt ebből probléma. Ha esetleg emailt írok néha a vezetéknevem első betűjét odaírom “Anna T.” formában. Sosem volt ebből probléma, nem hiszem egyébként hogy kötelezhetne rád, de ha nem vagy benne biztos kérdezd meg másoktól hogy nekik ez hogy van, vagy érdeklődj a HRen.
2019. okt. 10. 07:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim válasza:
49%
Az ügyfélszolgálatos alapkötelezettsége az ügyfél beazonosítása, elkerülendő az olyan helyzeteket, amilyenek sajnos, gyakran előfordulnak, pl. egy szomszéd ismer bizonyos adatokat, és bosszúként bejelentkezik egy másik szomszéd nevében. Ha ilyen esetben nem tudjuk azonosítani, és valódi ügyfélként kezeljük, bármit, bármi gonoszságot elkövethet a haragosa nevében. Módosíthatja a szerződést, fölösleges, drága dolgokat rendelhet, amiről a valódi ügyfélnek fogalma sincs. A valódi ügyfél érdeke a 100%-os azonosítás. Szerintem megéri azt a pár másodpercet... :)
2019. okt. 11. 18:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim válasza:
U.I. Amúgy semmi olyan nem kérdezünk, ami már az adatbázisunkban nem szerepelne... lássuk az összes adatot, de tudni akarjuk, a hívó fél is tudja azokat és Ő az, akinek mondja magát. :)
2019. okt. 11. 19:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
100%
Utolsó szerintem félteértetted. Ő az ügyfélszolgálatos és nem az ügyfél.
2019. okt. 11. 22:03
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!