A napokan új szemüveget csináltattam, de úgy érzem nem lett jó. Távolra sem tökéletes, de olvasásnál jobb ha nincs rajtam. Így utólag reklamálhatok? Vagy ezt már buktam?
Nem. Az első hozzászóló azt értette alatta, hogy rossz kategóriába tetted a kédésed.
Amúgy nem ételtől-italtól van, hanem rosszul vizsgáltak meg és rossz lencsét írtak fel. Nekem is többször előfordult.
Optikában csinálták a vizsgáltaot és a szemcsit is, vagy orvosnál voltál külön vizsgáltaon, és utána recepttel mentél az optikába?
Mert az utóbbinál nem nagyon lehet reklamálni, bár meg lehet próbálni (nem tudom, nincs benne tapasztalatom), de ha mindent az optikában szúrtak el, akkor nyugodtan vágd az asztalra, hogy nem látsz.
Nnna, akkor nyugodtan menj vissza, és mondd meg, hogy nem látsz, lesznek szívesek helyrehozni, amit elrontottak. Gondolom, nem három forint volt egy komplett szemüveg. Állj a sarkadra, minőséghibás árut adtak el, egy nem a te igényeidnek megfelelő gyógyászati eszközt. Vidd az összes papírt, amit kaptál a szemüvegről. És a régi szemüveged is, ha még megvan. Szerintem összeszereléskor más lencsét kaptál...
Én rosszabbul jártam anno, az orvos volt béna, rosszul vizsgált meg. Erős szemüveget kaptam, fájt a fejem és a szemem tőle. Nem lehetett panaszkodni (kicsi voltam, nem emlékszem jól, de nem oldódott meg).
Aztán később kiderült, hogy annyira béna az a doki, hogy sok optika az ajtóra írva hirdeti, hogy attól az orvostól jövő receptet nem vállalnak. Olyan sok volt a panasz. :(
Sok sikert, majd írd meg, hogy mi lett :)
Második voltam.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!