Kezdőoldal » Egészség » Nők egészsége » A forró vagy a hideg gyanta...

A forró vagy a hideg gyanta jobb hónaljra?

Figyelt kérdés
2010. jún. 15. 19:47
 1/8 anonim válasza:
borotva
2010. jún. 15. 19:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:
Ez nem válasz!
2010. jún. 15. 19:51
 3/8 anonim ***** válasza:
Nekem a meleg vált be, a hideg valahogy mindig beleragadt... De embere válogatja. Egyébként én már óta epilálom, de miután a kérdésed a gyantára vonatkozott: a meleg :)
2010. jún. 15. 19:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:
De az nem túl forró, és nem égeti le? Még elég kezdő vagyok.
2010. jún. 15. 20:00
 5/8 anonim ***** válasza:
Persze, leégeti.. édes istenem.. nem úgy működik a gyanta, hogy rárakod, és leégeti a szőrt... :DDDD
2010. jún. 15. 20:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 A kérdező kommentje:
És a pici szőröket is leszedi? Mert most borotváltam, de le akarom szedni Comet-re (csütörtök) és ha leborotválom, akk szombaton meek táborba és ott is borotválni kéne! :(
2010. jún. 15. 20:30
 7/8 anonim ***** válasza:
Heló, második vagyok megint. Ha most borotváltad, Akkor ezt már elcseszted, mert csütörtökig már nem fog kinőni annyira, hogy beleragadjon a gyantába... Meg kell várni míg egy picit hosszabb lesz :(
2010. jún. 15. 20:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 A kérdező kommentje:
Kipróbáltam. Nem csak hogy nem szedte le, de még jól be is gyulladt. Iszonyúan fáj és vörös még két nap után is. Cometen is vörös volt, de szerencsére senki nem látta, mert sötét volt.
2010. jún. 18. 13:57

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.