Miért nem írják ki a terápiás rendelő honlapjára, hogy nincs szabad hely már?
Annyira feldühít, hogy minden terapeutának külön külön írnom kell, végül leírják, hogy nincs szabad helyük. Egyetlen egy helyen láttam, hogy kiírták, kinél nincs már foglalható időpont, de ezen kívül sehol máshol. Nekik is egyszerűbb lenne, ha nem kapnának naponta emaileket, telefonhívásokat és nem kellene feleslegesen válaszolni.
Miért nehéz menedzselni egy ennyire primitíven egyszerű dolgot?
4: te valami kő alatt élsz? A kezdő pszichológus barátom átlagban napi 10 üzenetet kap, pedig ő egy intézménynél dolgozik, nem is magánban. És legtöbbször nem is írnak, hanem hívnak.
De még akkor sem lenne praktikus, ha valóban csak napi egyszer írnának, mert a várólisták általában több hónaposak.
Kérdezö: azt látom, okoskodni tudsz, mégha nem is tudod, mi a realitás.
A "kezdő pszichológus barátod" nem mérvadó, többek közt azért, mert kezdö.
Egy müködö praxisban nem a pszichológus van a telefonnál, nem ö kapja az üzeneteket, hanem a titkásnö/asszisztens, ö intézi ezekre a nagyrészt standard válaszokat is. Nem azonnal reagálnak, mert erre nincs idö, illetve a többi munkát nem lehetne elvégezni, ha 5 percenként írna egy-egy emailt, éppen ezért van napi egy óra erre szánva, amikor az elözö nap óta beérkezett összes emailra reagálnak, az ismeretlen címek esetében az automatikus elutasítással.
EZ a valóság, mégha nem is tudod felfogni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!