Hogyan fókuszáljak a pozitív visszajelzésekre a negatívak helyett a munkámban?
A munkámban rengeteget teljesítek, precíz ember vagyok, állandóan gyűjti a csapatom a visszajelzéseket, ami alapvetően összességében egész jó. A jó visszajelző ügyfelek ritkán részletezik, mi volt nagyon jó (az az alap, hogy valami szolgáltatás jó :D), az elégedetlenek viszont többször részletesebben. Persze az én fókuszom is eltolódik, jobban figyelek az elégedetlenekre, hiszen kiváló akarok lenni, de akár néhány elégedetlen ügyfél is baromira elveszi a kedvem. Hogy tudnék ez ellen tenni? Hogy tudnám a pozitívakat rávenni, hogy mondják már el részletesen, mi is volt a jó tapasztalatuk?
Már arra is gondoltam, megkeresek egy influenszert, aki már meg van edződve a sok negatív kommenten, hogy hogy tudja fenntartani a motivációját?
“ Hogy tudnám a pozitívakat rávenni, hogy mondják már el részletesen, mi is volt a jó tapasztalatuk?”
Csak kérdezz rá. Pl.: örülök, hogy elégedett a szolgáltatással(vagy amivel foglalkoztok) és szeretnétek tudni mi az ami legjobban tetszett neki/mi az ami miatt elégedett stb…(De ilyenkor illik megkérdezni is hogy; lenne-e valami amire nagyobb figyelmet kellene fektetnetek. Hogy megkérdezed-e ezt az rajtad múlik🤷🏼♀️😂).
Én is emberekkel dolgozok és amikor értékelést kérünk akkor olyasmit mondunk hogy
“Örülök, hogy elégedett a szolgáltatásunkkal/velünk. Számunkra fontos, hogy minél több ügyfelünk elégedett legyen/jól érezze magát nálunk(vagy valami hasonló). Esetleg lenne egy pár perce/kis ideje egy rövid visszacsatolást mondani? (Vagy valami ilyesmi)
Ezzel megtudod pár ügyfél után mi az ami simán megy és mi az amin javítani kellene.
Ugyanis szerintem mindketten tudjuk, hogy az olyan ügyfelek akik fel vannak háborodva mindent lehúznak és csak szidnak ahelyett, hogy építő kritikát adnának. 🤷🏼♀️
Remélem tudtam segíteni egy kicsit 😅
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!