Ajánlanátok Budapesten megértő fogorvost? Még diák vagyok.
2 Fogam kellene kihúzni, mindkettő rossz, az egyiket lehet menteni is lehetne, de kevés a hely, és ha még nő egy bölcsességfogam felül is, akkor biztosan nem férnek már meg. A másik alsó 6os fog, ami nagyon régóta ugyanúgy rossz már, a 4 gumóból 3 már meg sincs, szóval a húzást vagy bírja egyben, vagy külön a 2 gyökeret kell.
Köszi a válaszokat, sajnos volt gyerek koromban egy szakasz, amikor nem mostam fogat.
Azért írtam, hogy diák vagyok, mert így bizonyos szolgáltatások ingyenesek ha jól tudom.
Milyen az a megértő fogorvos?
A Clinidentet a Tutaj utcában tudom ajánlani és ott dr. Miskolczi Dórát, de ők magánklinika, TB-vel oda nem jutsz el. A szájsebészük valamelyik kórház főorvosa, szóval ha a torlódás miatt rá van szükség, ott is remek kezekben leszel.
Maszekot én is tudok ajánlani. De ott 10-14.000. ft egy tömés. Egy fogműtét: (ha ki kell szedni, de nem csak húzni, hanem kioperálni) az 25.000. Ft.
Ha el akarsz menni ingyen, akkor a Szentkirályi utcába menj, de ne várd, hogy kedvesek lesznek Veled. Általában öten körülállnak és üvöltöznek veled, mintha valami rablógyilkos lennél. (Csak egy az orvos, a többi valami nővér féle. Gondolom: betanulnak.)
Én a helyedben ott kezdeném, hogy elmennék a család orvosomhoz, hogy adjon beutalót vagy küldjön el egy fogorvoshoz. Általában ez a SOTE a Szentkirályi utcában. Ui.: a munkát megcsinálták rendesen, csak közben lelki sérüléseket szenvedtem, mert nem szoktam meg, hogy nem érzéstelenítenek komolyan meg üvöltöznek, amikor én kedves vagyok. Én spec. elájultam a fájdalomtól, de azt mondta a doki, hogy nem érnek rá a fájdalomcsillapítással foglalkozni, mert kint sorban ülnek a betegek és nincs idejük. Hiába mondtam neki 1 mp-cel a beszúrást követően, hogy sajnos: nem zsibbad.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu