Kaptam a NAV-tól a TB miatt papírt, ezt a részt hogy kell kitölteni?
Múlthónap elején voltam dokinál, és ott kiderült, hogy december 16 óta nincs TB-m. Ők mondták is, hogy jelzik a NAV felé ezt. Én időközben el tudtam intézni, hogy az önkormányzat átvállalja egy évig a TB fizetésemet. Szóval jelenleg van TB-m, akkor még nem volt.
Van egy olyan rész, hogy a 'felhívásban foglaltakat elfogadom, nem rendelkezem eü szolgáltatásra jogosultsággal', és van a másik, hogy 'kijelentem, hogy nyilvántartásuktól eltérően, az alábbiak szerint biztosított vagyok'
foglalkoztató/ellátást folyósító neve
foglalkoztató/ellátást folyósító címe
foglalkoztató adószáma
Ezt hogyan is kellene kitölteni? Mert biztosított vagyok, de a névhez, címhez és adószámhoz az önkormányzat adatai kellenek?
Mert mondta a NAV-os nőci, hogy e papíron kívül küldjem be annak a fénymásolatát, amiben megállapították a rászorultságomat, és TALÁN elengedik azt a pár hónapot, nem kell utólag kifizetnem.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!