Hogy lehet, hogy 2 különböző gyógyszert váltottam ki ugyanakkor ugyanabban a gyógyszertárban, egy számlán szerepelnek, mindkettő vényköteles, de ügyfélkapun a TAJ szolgáltatásoknál csak az egyik van felvezetve?
Figyelt kérdés
2013. ápr. 9. 18:36
1/3 anonim válasza:
Nekem van egy tippem, de lehet, hogy tévedek. Attól függ melyik volt a 2 különböző gyógyszer, mert van sok tb által nem támogatott, ám vényköteles készítmény, talán azokat nem vezetik fel a TAJ szolgáltatások közé. Keress rá, hogy van-e támogatás a kiváltott gyógyszereden, és kiderül mennyire tévedek:), ha igen, akkor bocs
2/3 anonim válasza:
Az egyikre nincs támogatás, ez lehet az oka.
3/3 A kérdező kommentje:
Igen, a támogatott fel van vezetve, a másik hiába vényköteles, nincs rá támogatás, az nincs felvezetve.
Köszi!
2013. ápr. 9. 21:03
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!