Telefonon foglalt és módosított labor időpontom nem jelenik meg az eeszt portálon és az Egészségablak appban sem. Mi lehet a gond?
Figyelt kérdés
Még reggel foglaltam telefonon időpontot vérvételre, taj számmal, állami ellátás stb, aztán nem sokkal utána módosítanom is kellett, mivel kiderült, hogy mégsem jó a kapott időpont. Az időpont módosításánál az ügyintéző nem mondta és nem is kérdezte, hogy melyik helyszínre kérem az időpontot a városban, és nekem is csak a hívás megszakítása után jutott ez eszembe. Szerettem volna megnézni eeszt-n vagy az Egészségablakban a foglalt időpontot, mert ott jelölve van a helyszín is, viszont egyik felületen sem látom az időpontomat, csak újat tudnék foglalni a beutalómmal. Mi lehet ennek az oka? A módosítás, vagy csak sok az átfutási idő?
Köszönöm előre is:)
aug. 9. 10:46
1/1 anonim válasza:
Nem minden időpont foglalást tesznek fel az EESZT-be! Nekem is volt olyan időpont foglalásom ami nem volt fent az EESZT-be! De ott a helyszinen mégis meg volt, mert egy papir alapú füzetbe írták be. És igy fogadtak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!