Második COVID oltás pótlása. Hogyan működik?
A munkám miatt nem tudtam megjelenni a masodik COVID oltásomon. Természetesen az oltás hetén már tudtam,hogy nem fogok tudni elmenni, ezért egész héten hívogattam, a kórházi oltóponthoz megadott két mobil számot, de egyszer sem vette fel senki. Oltás előtti utolsó nap, megjelentem az oltópont kapujában, ahol elpanaszoltam a katonáknak, hogy mi a problémám, de ők azt mondták, hogy bár bent vannak az épületben a koordinátorok, nem beszélhetek velük, csak telefonon, úgyhogy próbálkozzak tovább.
Természetesen nem értem el őket, úgyhogy most nem tudom mikor fognak behívni a masodik oltásra, ha behívnak egyáltalán, és nem csak szimplán érvényét veszti az igazolásom.
Járt már valaki így?
Tudja valaki mit lehet tenni ebben az esetben?
#1 Próbálom hívogatni őket, de ugyan az van mint még az időpont előtt.
#2 Az oltóhelyen katonák felügyelik az embereket, és csak azt engedik be akinek aznapra van időpontja. Kérdeztem tőlük, hogy nem-e beszélhetnék velük, ha már itt vagyok, de nem engedtek be.
Egyébként a fiam - ő külföldön dolgozik -, pénteken megkapta az elsőt, szólt nekik, hogy legközebb is pénteken tud majd csak menni, erre mégis beírták csütörtökre, és adtak telefonszámot, hogy ott jelezze a baját. Pedig amikor személyesen ott volt, azonnal szólt.
És akkor is csak pénteken tud menni, ha - a jelzése ellenére - csütörtökre kapott időpontot.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!