Ma voltam fogorvosnál, de nem volt hajlandó tájékoztatni. Mit tegyek?
A fogorvosom valószínűleg egy kiégett hölgyemény, mert elfogadhatatlan és felháborító ahogy a betegekkel bánik. Ma voltam nála, mert fáj a fogam (csak zárójelben említem meg, hogy 10-re volt időpontom, és akkorra mentem, de senki nem volt ott, közölték velem, hogy nincs bent, majd egyszercsak ott lesz, menjek vissza később). Mikor bementem, egy szót nem szólt, megnézte a fogaimat, beadta az érzéstelenítőt, kiküldött, majd 10 perc múlva visszahívott. Visszaültem a székbe, és nekiállt (mint utólag megtudtam:) kiidegelni a fájós fogam. Nem mondott előtte semmit, nem tájékoztatott, hogy mi fog történni. Mikor végzett, közölte velem, hogy két nap múlva menjek vissza, azonban én nem tartózkodom a héten a városomban. Ha tudom előre, hogy két nap múlva vissza kell mennem, akkor szólók, hogy ne most csináljuk, mert esélytelen, hogy eljussak.. Majd csak egy hét múlva tudok visszamenni, a legjobb tanácsa az volt, hogy tartsam tisztán, majd elküldött.
Utánanéztem az interneten, hogy ilyenkor mi a teendő, de nem találtam semmi érdemleges információt. Tudtok esetleg tanácsot adni, hogy hova forduljak, esetleg hol tudok panaszt bejelenteni?
Előre is köszönönöm annak, aki tud segíteni.
A betegjogi képviselőnél lehet panaszt tenni, ez ki van írva az adott rendelőben.
De feleslegesnek tartom. Ugyanis én nem engedném, hogy olyan kezelést végezzenek rajtam amit nem akarok. Az kicsit életszerűtlen, hogy némán ültök ott, nem mond semmit, hogy mi fog történni, tehát nem mondja, hogy neked most gyökérkezelést fog végezni, és te is csak ott ülsz némán és meg sem kérdezed, hogy mégis mi a terv, mit fog csinálni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!