Kezdőoldal » Egészség » Egészségügyi ellátások » Egy patika mióta háziorvosi...

Egy patika mióta háziorvosi rendelő? Miért nincs külön pénztár azoknak, akik tudják, mit szeretnének venni?

Figyelt kérdés
Nagyon rühellem azokat, akik a sor elején próbálják kitalálni, hogy valójában miért is jöttek oda. Teszik ezt kihasználva a patikusok átlagosnál magasabb empátiáját, mások idejére teljesen sz@rva. Ha orvoshoz nem akarnak menni, nézzenek utána legalább nagy vonalakban, mire van szükségük. (Egy idős ember persze kisebb valószínűséggel tud internetezni, de nem is őket szoktam látni, hogy ezt csinálják.)

2018. júl. 10. 09:57
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
79%

A patika patika, és nem rendelő. Olvasd el a gyógyszereid, mindegyiken rajta van, hogy "kérdezze meg orvosát VAGY gyógyszerészét".

Oké, hogy tudok internetezni, de manapság minden gondra hatvanféle gyógyszer van. A gyógyszerésznek az a dolga, hogy ismerje ezeket, és ha megkérdezem, szerinte melyik jó, akkor tudjon javasolni.

Ez nem empátiáról szól, meg mások idejéről. A kérdezősködő is kiállja a sort, mint te, a saját idejéből. A gyógyszerész meg a dolgát végzi azzal, hogy segít neki.

2018. júl. 10. 10:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
Plusz örülhetsz, hogy még így sem kell sokat várakozni, köszönhetően annak, hogy az utóbbi 20-30 év alatt kb. minden harmadik sarkon nyílt egy patika. Gyerekkoromban jó esetben nem értek az ajtóig a sorok, rossz esetben igen; nem mértem az időt, de szerintem akár fél óra is lehetett, mire sorra került az ember. Ráadásul volt egy időszak, hogy nem ugyanott lehetett fizetni, hanem külön pénztárnál. Fúj, de utáltam...
2018. júl. 10. 10:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:
77%

Mi a problémád?


NEM orvosi rendelő, de ha bárkinek kérdése van egy gyógyszerrel kapcsolatban nyugodtan mehet oda.


Nem azon a két-öt percen múlik az életed, amíg ők megbeszélik a dolgot. ;)

2018. júl. 10. 10:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 A kérdező kommentje:
Nem az a problémám, ha valaki tanácsot kér. Az a gond, hogy ezt NULLA előzetes tájékozottsággal, másokat feltartva teszik. 2018-at írunk, és bár sok minden változott azóta, bőven van még hová fejlődni.
2018. júl. 10. 11:21
 5/12 anonim ***** válasza:
71%

Ja értem, akkor minden egyes vevő érdeklődje meg, hogy te mikor akarsz gyógyszert venni, és messzire kerülje el még a környéket is akkor, nehogy feltartson azzal, hogy esetleg nem végez időben, mire odaérsz, és neked várni kell legalább három percet.

Világos.

2018. júl. 10. 11:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim ***** válasza:
Nem tudom a fejfájás csillapítók nevét, bemegyek megkérdezem fejfájásra mit adnak. ezzel mi a baj?
2018. júl. 10. 12:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 A kérdező kommentje:
Semmi. A baj az lenne, ha elmesélnéd a komplett kórtörténeted, ahogy ezt mostanában egyre gyakrabban látom.
2018. júl. 10. 12:29
 8/12 anonim ***** válasza:
100%

Nem mindegy, hogy milyen fejfájásom van. Mást fog ajánlani migrénre és frontérzékenységre, de ehhez tudnia kell, hogy milyen gyakran fáj a fejem, voltam-e már dokinál, van-e gyógyszerérzékenységem, stb.

Igenis el kell mesélni a kórtörténetet neki, hogy segíteni tudjon.

2018. júl. 10. 12:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 anonim ***** válasza:
88%
Akkor is lehetne egy külön ablak legalább a recepteseknek. Aki meg vény nélkülit akar az álljon a beszélgetős sorba.
2018. júl. 10. 22:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 anonim ***** válasza:
57%

Ja. Az mennyivel jobb, amikor egy-egy vevő 3-5-10 receptet vált ki? :D


És mi van azokkal, akiknek van 1-2-akárhány receptjük, és ezen felül szeretnének még nem vényköteles terméket is vásárolni? Pl. egy csúnya megfázásnál a doki felír antibiotikumot meg sós orrcseppet, és mellé javasol még köptetőt, esetleg orrkidugító spray-t, vitaminokat...

Ők álljanak sorba kétszer, vagy nekik legyen egy harmadik sor? :D

2018. júl. 11. 01:46
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!