Miért nem adnak időpontot MR vizsgálatra a Honvéd Kórházban?
Több betegtől is ugyanazt hallottam, hogy a megjelölt időpontban, amikor állítólag lehet kérni időpontot, (általában hétfői napon fél nyolctól) hiába hívják a Honvéd kórházat, a telefon vagy kicsörög, vagy foglalt, ezért nem tudnak időpontot szerezni.
Van olyan, akinek soha nem vették fel a telefont!
Ha valakinek szerencséje volt és végül mégis felvették, de sajnos csak pl. 10 óra után, közölték vele, hogy "nincs időpont, elfogyott", "próbálkozzon jövő héten, hétfőn", "nem tudunk segíteni" és ehhez hasonlót. Minden héten ismét arra utasították, hogy "próbálkozzon jövő héten, hétfőn!"
Ezeket viszonylag kedvesen mondták, de abban az esetben, ha a beteg magyarázatot kért, hogy mégis, hogy gondolják ezt, hogy hetekig (egyes esetekben hónapokig) szívatják, akkor kapott hideget-meleget, emelt hangnemben, minősíthetetlen stílusban közölték vele, hogy nem érdekli őket a problémája. Mielőtt a beteg szóhoz jut, lecsapják a telefont, és egy ideig nem veszik fel.
A közvetlen telefonszám az MR időpont kéréséhez: 465-18-79.
Ezt a számot kellett, hogy hívják a betegek, például szeptember 11. napján, reggel 7 óra 30 perctől, mert azt mondták, hogy kizárólag akkor kaphatnak időpontot december hónapra. Én órákig hívtam, szinte percenként, de a telefon vagy kicsörgött, vagy foglalt volt!
Van olyan ismerősöm, akinek végül 11-12 óra körül felvették a telefont, majd közölték vele, hogy elkésett, az időpontok decemberre elfogytak, próbálkozzon egy hét múlva, ismét reggel 7,30-tól, akkor "talán sikerül" elérni őket.
Ha sikerül, akkor januári időpontot kaphat.
A beteg megkérdezte, mi lesz akkor, ha nem sikerül, mert nem veszik fel a telefont. Erre a hölgy kiabált rá, hogy nem érdekli, semmi kedve ezzel foglalkozni, és lecsapta a telefont.
Szóval, a beszélgetés kezdetén kedvesek, de ha valaki kifogásolja a módszerüket, akkor képesek kiabálni, veszekedni, sértegetni a beteget.
Én is így jártam, már egy hónapja nem kapok időpontot!
A központi tel. számon is próbálkoztam, felhívtam a 465-1800 számot és elmondtam a problémámat. Egy hölgy azt mondta, hogy tud erről a problémáról, nagyon sok panasz érkezett, de ő sajnos nem tud segíteni. Kértem, hogy kapcsoljon az MR osztály vezetőjéhez, de azt a válaszolta hogy a vezető szabadságon van.
És még valami: azt a tájékoztatást kaptam, hogy már nem lehet választani, hogy melyik kórházba akarok menni MR vizsgálatra, mert a 13. kerületi lakósok csak a Honvéd kórházba mehetnek!
Privát, fizetős helyre sajnos nem tudok menni, nem tudom kifizetni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!