Kezdőoldal » Egészség » Dohányzás » Alig érzem a dohány ízét...

Alig érzem a dohány ízét vízipipázás közben. Mit csinálok rosszul?

Figyelt kérdés
2010. jún. 3. 13:41
 1/8 anonim ***** válasza:
27%

figyelj... szerintem már azt is rosszul teszed h vizipipázol...

xD szóval az én véleményem az haz egészet rosszul csin


nem akarok bunkó lenni, sem beleszólni de inkább ne nagyon csináld ha nem muszály...

2010. jún. 3. 13:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:

kezdő vagyok te gyökér

te mindent tökéletesen csináltál mikor először vízipipáztál?

2010. jún. 3. 14:34
 3/8 anonim ***** válasza:
Nem ő a gyökér, ő csak azt mondja, hogy a vizipipa is káros, ezért ne szívd. Te meg ezt nem érted. És még ő gyökér.
2010. jún. 3. 16:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim válasza:
Muszály=muszáj...nem baj:) a kérdésedre válaszolva: lehet kevés dohányt raksz bele,vagy pedig sok vizet a tartóba. Én úgy körülbelül a háromnegyedéig töltöm vízzel,és dohányt egy teáskanálnyit rakok. remélem tudtam segíteni.
2010. jún. 3. 17:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:

Én arra tippelek, hogy szimplánszar a dohányod, mondtad hogy kezdő vagy ezért még nem biztos, hogy eléggé ismered a tutit.

Ha haláljó pipázást szeretnél akkor:

vegyél mizo,vagy alfakher dohányt(800ft) és ne sajnáld amikor tömsz

vegyél egy jó kerámiát pl. Vortex,phunnel(min.1600ft) ebből érezhetően jobban jön a füst

vegyél egy mosható csövet(min.2000!!! ->ez nagyon olcsónak számít)

vegyél minimum egy 50milis belga szenet(most akciósan 300ft, amúgy 500ft/10db), de a cocobrico a best

A tömésnek pedig van egy külön eljárása, amit meg lehet tanulni egy kis gyakorlással. Jó persze tömni mindenki tud, de ahogy én csinálom az olyan hogy még a nagy pipások is csak dicsérik. Ha érdekel szívesen megírom csak szólj.

2010. jún. 3. 20:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza: