Kezdőoldal » Családi kapcsolatok » Szülő-gyermek kapcsolat » Mit szólnátok, ha a 24 éves...

Mit szólnátok, ha a 24 éves gyereketek 18.300. 000 forint diákhitel 2-t akarna felvenni?

Figyelt kérdés

Ha van egy fősulis diplomája (műszaki menedzser szak, vállalati logisztika szakirány, a munkája is logisztikával kapcsolatos), 1-2 éve dolgozna egy átlagos, kb. 220 ezres fizetéssel, és a fejébe venné, hogy pilóta lesz, ráadásul külföldön. Teljesen eltökélten bejelentené, hogy jelentkezik a BME 2 éves posztgraduális pilótaképzésére. Próbálnátok lebeszélni, vagy támogatnátok?


[link]

[link]



2017. szept. 22. 23:26
1 2
 1/18 anonim ***** válasza:
79%

Ahhoz képest, hogy az egyik lányismerősöm a nemzetközi üzleti fősuli valamelyik büfészakára vett fel majdnem fele ennyi hitelt, amivel maximum lesz egy annyira jól fizető munkája, amilyen a te fiadnak van most....


A pilóták meg mindig keresettek, és jól keresnek. Itthon is keresnek 1 millió körül, külföldön meg 2x-3x ennyit is, szóval ahhoz képest nem egy nagy összeg.

2017. szept. 22. 23:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/18 anonim ***** válasza:
94%

Ez akkor cink, ha nem tudja elvégezni, és 1-2 félévre felvette a több milliót feleslegesen :D De szerintem elég nagy szűrő van erre, hogy ne vegyenek fel olyat, aki nem képes elvégezni.

Vagy ha nem talál munkát, és ott a 18 misi hitel... bár pilótákról úgy tudom, hogy nem valami telített szakma, és könnyű elhelyezkedni.

Az összegről meg annyit, hogy nyilván rengeteg, de az 1-2 milliós pilótafizetéshez képest nem (külföldön nyilván még több). Nyilván meg kell járni a ranglétrát, első tiszt, pilóta, kapitány stb. és akkor ez még nőhet is.

2017. szept. 23. 00:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/18 anonim ***** válasza:
89%
Tekintve, hogy mindent imádok, ami a repüléssel kapcsolatos, én nagyon büszke lennék, ha bármelyik családtagom pilóta lenne :)
2017. szept. 23. 00:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/18 anonim ***** válasza:
89%

Légiközlekedési bizniszbe ez aprópénz, főleg külföldön, teljesen mértékben megéri a képzés ezt a pénzt. Emirates-nél keres $200.000 körül egy pilóta egy évben.

Mondjuk a felvételi procedúra eléggé rostálja az embereket, akárcsak a légi irányítóknál, szóval azért ne vegyen mérget rá, hogy egy beadott jelentkezés már biztos bejutást jelent.

2017. szept. 23. 00:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/18 anonim ***** válasza:
91%

Nagyon jól keresnek, de akárkiből, csak azért mert ki tudja csengetni a tandíjat, nem lesz pilóta. Fizikai és agyi kapacitástól is függ, szóval nem biztos, hogy azért, mert egy főiskolát - legalább ha valami komolyabb lenne -

el tudott végezni, erre is alkalmas lesz. Ha ez az álma, csinálja, nyilván mindezt végiggondolta, és nem a második kamaszkorát éli, szó szerint a fellegekben. A te gyereked, te ismered hogy mennyire okoz, ill. kitartó, megbízható, rátermett ember, de azért arról elbeszélgetnék vele, hogy miként képzeli fenntartani magát a képzés ideje alatt,mert felnőtt ember, én pl. biztosan nem finanszíroznám a már megszerzett végzettség és munka után a megélhetését. Van egy olyan sejtésem, hogy ez nem levelezőn végezhető szak...

2017. szept. 23. 06:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/18 anonim ***** válasza:
80%

Tamogatnam, batoritanam, es nagyon buszke lennek, ha vegez.

Ha nem utasszallito pilotaja lesz, hanem rendorsegi vagy mezogazdasagi helikoptere, akkor is, mert az az o vagya, es ha teljesul a gyerekem vagya, az mindennel nagyobb orom nekem, az anyjanak.

2017. szept. 23. 06:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/18 anonim ***** válasza:
82%
Felnőtt ember, azt csinál, amit akar. Ezzel együtt támogatnám.
2017. szept. 23. 07:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/18 anonim ***** válasza:
83%

Hajrá, az ő dolga, felnőtt ember, azt csinál, amit akar.

Amúgy adnak ennyi diakhitelt? ????

2017. szept. 23. 08:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/18 anonim ***** válasza:
89%
Jó is a pilótaképzés, bár költséges. Az én "kisöcsém" idén február 5-én vette át Nyíregyházán a "közlekedésmérnök-hivatásos repülőgépvezető" jeles minősítésű oklevelét/diplomáját, még hosszú az út a végcélig, elhelyezkedni könnyű, aztán lehet gyűjteni az órákat. A hivatásososknak EÜ-1-es repülőorvi vizsgálat és minősítés kell, így első körben azt érdemes megcsináltatni,mert rengetegen már ott elhasalnak, banális dolgokon, amire nem is gondolnának. Sok víz lefolyik a Dunán amíg majd eljutsz (ha eljutsz egyáltalán) egy JOT(sugárhajtóműves)vizsgáig, vagy egy utasszállító-típusvizsgáig. Ezt a Forbes cikket már biztosan olvastad, viszonylag lényegretörő, bár csak a felszínt karcolgatja, de egy ilyen írásnak más nem is feladata. [link]
2017. szept. 23. 08:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/18 anonim ***** válasza:
87%

A piacot azért fel kell mérni, akár konkrét tervet, hogy hol akar elhelyezkedni, szokott-e lenni hely, milyen a felvételi eljárás stb.

De akkor is kockázatos, mert ha pl. bedől egy légitársaság, és lesz egy "csomó" szabad pilóta, már lehet, hogy lőttek is az elhelyezkedési esélyeknek az adott régióban. (Pl. a MALÉV pilóták nagy része sem tudott Európában elhelyezedni, csak a Ázsiában, az én (nem pilóta, de légitársaságnál dolgozó) ismerősöm is a Távol-Keletre ment. Ami nem baj, ha annyira ez az álma, hogy nem ragaszkodik Európához / egy adott régióhoz.

Mondjuk kockázatos ekkora hitel, akár még munkába állás előtt is kiderülhet, hogy valamiért nem alkalmas, de ezt neki kell mérlegelnie.

2017. szept. 23. 09:17
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!