Kezdőoldal » Állatok » Macskák » Zoopluson miért nem lehet...

Zoopluson miért nem lehet utánvéttel fizetni?

Figyelt kérdés

"Sajnos a kosarában lévő termékeket nem tudja utánvéttel fizetni. Szíveskedjen egy másik fizetési módot választani! Köszönjük együttműködését!"

Ezt a hibaüzenetet írja ki. Eddig mindig utánvéttel rendeltem


2022. márc. 10. 07:57
1 2 3
 21/26 anonim ***** válasza:
80%

#21.


Nekem volt olyan 2-3 éve, amikor az About You-tól, meg a Zarától rendeltem, hogy 1 hónapot kellett várnom és nem jött semmi e-mail sem.


Nekem kellett telefonálgatni.


Meg a Zooplusnál is volt olyan, hogy 4 nap helyett 3 hét múlva jött csak.


Igaz, általában onnan időbe érkezik a termék.

2022. márc. 10. 11:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/26 anonim ***** válasza:
75%

Már nem azért, de én az Emaggal járok úgy az elmúlt két évben állandóan, hogy vagy heteket/hónapokat várok a termékre, vagy soha nem jön meg. Mikor írok egy panaszt, akkor azt mondják hogy bocsi, törlik a rendelésem, és kapok 2500-3000 ft-nyi kupont. Felhasználhatom a következő rendeléshez, amivel megint csak szívok, mert megint eljátsszák ugyanezt.

És nem egyedi a problémám, mert a facebook oldaluk is ezekkel a panaszokkal van tele.

Pedig az Emag nem egy ilyen "tuttinagyonolcsotermekek.hu" kaliberű webshop.

Egyébként már azt is direkt figyelem hogy Emag forgalmazású termékeket rendeljek, azt nem foghatják arra hogy a velük szerződésben álló kis webshopok hibája. Mégis így járok, a saját cuccaikkal. Régen volt hogy rendeltem rajtuk keresztül egy kisebb webshopból, nem jött meg hónapokig. Írtam nekik, törölték a rendelést és azt mondták, hogy bocs, a kis webshop hibája. Kezdjük ott hogy az Emagnak eleve nem szabadna megbízhatatlan, kétes webshopokkal szerződnie, mert az ő felelősségük hogy rajtuk keresztül jól jár a megrendelő, vagy át van bszva. És jön a sluszpoén: miután visszakaptam a pénzem, egyenesen a kis webshopból rendeltem, ugyanattól a cégtől, mert csak ők forgalmazták a nekem kellő terméket, viszont ezúttal az Emagot kihagyva. A megrendelt termék két nap múlva a kezemben volt.

2022. márc. 10. 11:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/26 anonim ***** válasza:
80%

Mindenesetre ilyenkor rossz érzés, hogy előre fizettem kártyával, mert ha utánvétet kértem volna, akkor sokkal hamarabb is be tudnám szerezni a terméket közben, akár személyesen…


Mert az egy dolog, hogy inkább rendelni akarok, de ha 3 hetet, vagy 1 hónapot kell várnom, akkor változhat erről a véleményem és dönthetnek inkább a személyes vásárlás mellett.


Viszont ha már kifizettem kártyával, akkor nehezebb visszaigényelni a pénzt és lemondani a rendelést… Míg utánvétnél csak simán nem veszem át.

2022. márc. 10. 11:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/26 anonim ***** válasza:
77%
"Az, hogy ellenőrzött cégtől kell vásárolni." - Szivi, ellenőrzött cégtől nem kaptam meg a rendelést, nem akarom itt kiírni a nevüket, de elég ismert, jó nevű cégről van szó, csak törölnék a hozzászólásomat hitelrontás miatt, pedig engem károsítottak meg, se pénz, se termék.
2022. márc. 10. 11:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/26 anonim ***** válasza:
Nekem egyszer azt írta a zooplus, mikor utánvétes rendelésnél utólag kiderült, hogy mégse tudnak minden terméket küldeni, hogy több raktáruk van, és csak az egyiknél lehetséges az utánvét, így ilyenkor csak azokat a termékeket tudják küldeni, ami abban a raktárban van. Lehet, hogy amit most rendeltél, épp nincs abban a raktárban, ezért csak online fizetéssel lehetne megvenni. Azóta mindig fizetek előre és sose volt ilyen probléma.
2022. márc. 10. 13:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/26 Bigmary válasza:
Én most rendeltem 4 féle dolgot,nem engedte utánvéttel. Utána egyesével kipróbáltam és csak az egyik terméknél írta hogy nem engedi.hogy ez mitől függ nem tudom. De nem összegtől vagy mérettől. Csak bizonyos termékeknél. De nem látom feltüntetve.
2022. márc. 24. 23:44
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!