Valaki, aki rendelt már a petissimo.hu-ról kutyaeledelt, az tudna segíteni?
Figyelt kérdés
Tegnap előtt este adtam fel a rendelést. Azt írta 1 munkanap a szállítási idő, gondoltam ma megjön. De még mindig semmi. (Sms-t kell írniuk amiben megadnak egy 3 órás intervallumot, amiben megjöhet a táp.) Regisztráció nélküli vásárlásra mentem. Kellett volna valami visszaigazoló e-mailt küldeniük, vagy valamit? Mert nem küldtek semmit, és elég sürgős lenne a táp. Mikor fog megjönni, illetve ha szerintetek rosszul adtam fel a rendelést akkor újra feladjam, vagy keressem fel az oldalt, vagy mi?2016. aug. 18. 13:34
2/7 anonim válasza:
A visszaigazoló e-mailt már rögtön meg kellett volna kapnod! Én rendeltem egyszer, de többet nem fogok. Felelőtlen banda. Sajnálom.
3/7 A kérdező kommentje:
Ne is számítsak arra hogy megjön? Rendeljek újra?
2016. aug. 18. 14:12
4/7 A kérdező kommentje:
Újra rendeltem, most jött e-mail, nemtudom legelsőre mi volt a gond.
2016. aug. 18. 14:22
6/7 anonim válasza:
Fel kell hívni őket.Többször rendeltem tőlük,mindig gyors és korrekt volt a szállítás.
7/7 anonim válasza:
Többször rendeltem tőlük, azonnal visszajeleztek, sosem volt gond. Én az általuk kijelölt/választható átvevőhelyen vettem át utánvéttel, kártyás fizetéssel. A csomagkövetővel lehet figyelemmel kísérni, és az átvevőpont is küld SMS-t.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!