Miért pisil le a nyulam?
Figyelt kérdés
Ő az első nyulam szóval még kezdő vagyok. 2 hete van nálam 8 hetes lány törpenyuszi. Mikor ki van engedve vissza szokott menni a ketrecébe bogyózni meg pisilni de engem mindig lepisil. Mikor ülök a földön simogatom felugrik az ölembe és már érzem is a melegséget. Miért csinálja ezt? Le szokik majd róla? Vagy ne engedjem az ölembe? Előre is köszönöm a válaszokat :)2018. máj. 9. 10:05
1/5 anonim válasza:
Megjelöl...mostmár a tulajdona vagy😃 egyébként nem tudom miért csinálhatja, de az is lehet, hogy fél az öledben és ezért be/lepisil...
2/5 A kérdező kommentje:
köszönöm a válasz :D Én is gondoltam rá hogy fél de ő jön oda hozzám ha félne gondolom nem jönne :D
2018. máj. 9. 17:17
3/5 anonim válasza:
Ivaros lett a nyuszid és megjelöl. Ha fiú vagy akkor azért pisil le ,hogy mindenki tudja,hogy az övé vagy, ha meg lány akkor felül akarja írni a szagod,hogy ő a dominánsabb :D
Ha nagyon zavar,hogy nem tudod majd ölbe venni akkor jó megoldás erre az ivartalanítás, Nőstény nyusziknál meg amúgy is ajánlott mert 4 éves kora után nagy a kockázata a méh daganatos megbetegedésének vagy a méhvérzés kialakulásának ,De az ivartalanítást Csak Egzotikus szakállatorvos végezze aki ért a nyuszikhoz és gázzal altat.
Addig meg ne hagyd,hogy az öledbe menjen ,csak simogasd
4/5 anonim válasza:
Én nem hiszem, hogy ivarérett lenne, mert a szakirodalom szerint a nyúl 3-4 hónapos korában éri el az ivarérettséget(persze vannak koránérőek), de amíg ilyen ne engedd az öledbe, hanem magad melett símogasd, és az ivartalanításról majd tényleg érdemes lenne konzultálni egy egzotikus állatorvossal.
5/5 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat :D Az ivartalanításról beszelni fogok egy állatorvossal :D
2018. máj. 14. 10:26
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu