Kezdőoldal » Állatok » Kisemlősök » Hörcsög imádók! Az 1 éves...

Hörcsög imádók! Az 1 éves törpehörcsögöm a napokban halt meg. Mi okozhatta az alábbi betegséget?

Figyelt kérdés
Egyik nap egy véres lyukat láttam a hörcsögöm hasán és gyakran a hátára fordult aztán nem tudott, csak segítséggel visszafordulni... Amikor a hátán volt mindnig a lyukat piszkálta... Ebből azt gondolom, hogy ezért volt az, hogy pár nap múlva amikor halottan megtaláltam 2 cm átmérőjű lett (a seb)... Meg tudnátok mondani, hogy miért keletkezhetett a seb és hogy vajon ő "tágította" ki? (Én arra is gondoltam, hogy esetleg valami vírust kaphatott el, de ez volt az első hörcsögöm ezért amatőr vagyok...)

2018. márc. 20. 18:32
 1/9 anonim ***** válasza:
80%

Kereskedésből hoztad el?

Mert akkor valószínűleg szaporítás áldozata lett szegény vagyis lehet a tesója volt az apja.

2018. márc. 20. 18:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
79%
Eszedbe se jutott hogy elvidd orvoshoz, inkább végignézted ahogy kínok között elpusztul? Honnan kéne itt bárkinek is tudnia, hogy mitől pusztult el? Itt nem állatorvosok vannak, de látatlanban egy leírás alapján valószínűleg még egy orvos se tudná megmondani.
2018. márc. 20. 18:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 A kérdező kommentje:
Amikor megtaláltam katszódott a gerince és bisztos nem lebomlott, mert nem sokkal azelőtt megnéztem és még élt...
2018. márc. 20. 18:36
 4/9 anonim ***** válasza:
87%
Elkepzelesem sincs, de ha esetleg terveznel uj allatot, nem artana legkozelebb orvoshoz vinni, ha latod, hogy baja van... plane az ilyen kisallatok meghalnak napok alatt, ha nem csinalsz vele semmit. Ha meg nincs penzed allatorvosra, nem kell kisallat sem.
2018. márc. 20. 18:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 A kérdező kommentje: