Azt hallottam, nem minden tehén tud tejet adni. Amelyik nem tud, annak meg lehet tanítani?
Figyelt kérdés
2016. okt. 10. 19:49
1/20 anonim válasza:
Igen, ahogy a kutyát apportírozni. Ja, nem...
2/20 anonim válasza:
Ez azért nem így működik :)
Mikor egy tehén megellik, akkor indul el a teje, ha mindennap megfejik, akkor a kis boci leválasztása után sem apad el a tej.
3/20 anonim válasza:
Az, hogy tud-e tejet adni, az nem akarat kérdése.
Hormonálisan működik a tejtermelése és leadása is.
4/20 anonim válasza:
2es ha nem baj vitáznék picit. Állattenyésztő mérnök vagyok. Szóval annyiban nincs igazad, hogy pl húshasznú fajták ridegen vannak tartva. Gyakran legelőn ellenek. A húshasznú anya és apa állat pároztatásából kisebb méretű borjú születik mint tejhasznú x tejhasznúéból így sokszor a csorda reggelre egy borjúval több lesz de sajnos nem mindig.:(. Ilyen esetben a borjút az anyja x idő múlva leválasztja magától kb mint kutyáknál ugyanúgy működik. Kérdező: az emlősök fogalmával nem igazán vagy tisztában. Minden emlős tejjel táplálja az utódódját tehát ad tejet. A húshasznú illetve viador fajták hormondrendszere és testfelépítése nem alkalmas folyamatos tejadásra. Tejhasznúakat lélegző meg lehet ismerni csontos fenekükről lógó hasukról óriás tőgyükről. Húshasznú (emésztő) sokkal robosztusabb.
5/20 Moric15 válasza:
Hát ha találkozik egy tüzes bikával, alighanem "megtanul" tejet adni kb. úgy 9 hónap múlva.
Amúgy elöttem egy szakember igen korrektül és analfabéták számára is érthetően leírta a folyamatot.
9/20 anonim válasza:
Persze. A kedves édesanyád is OKJ-s tanfolyamon tanulta meg, hogyan kell tejet adni. Ő is ugyanolyan emlős, mint a tehén, nem gondolod?
10/20 anonim válasza:
Persze!!! :))))
És bika is tanulékony!!!!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu