SOS! Bluextreme 700 nagyon hangos! Valaki használja ezt a fajtát?
Szia, elvileg 3 nap vevőgarancia van tartós fogyasztási cikknél, sos vidd vissza a boltba, pénzt nem biztos, hogy kapsz vissza, lehet le kell vásárolnod, vegyél egy tetratec, vagy egy jbl szűrőt.
Internetes vásárlásnál hosszabb a vevőgarancia, nem vagyok biztos benne, de sanszos, hogy 8 nap.
Nem igazán kell megindokolni, régen akkor nem vettünk vissza termékeket ha az ki lett próbálva a boltban, ha origináltan adtuk ki, akkor vissza vettük, de le kellett vásárolni, akkor adtunk vissza pénzt a termékkategóriában nem volt más választási lehetőség.
Pl egy mosógépet simán vissza vittem, mert nem tetszett a működése, a boltban meg nem lehetett próbálni, külső szűrős pályafutásom atmannal kezdődött, ami 2 órát üzemelt, azonnal vissza vittem.
Ne légy szívbajos, ez törvényileg jár, vissza kell vinni és vegyél egy rendes szűrőt, kötelesek kicserélni, mivel nem lehet szárazon próbálni.
Olvass kommenteket, pl két szűrő amit gyakran javasolunk itt: [link]
Nekem mindkét márka van, nincs gond egyikkel sem, van eheim is otthon, azzal is természetes, hogy nincs gond, ez a 3 márka amit szokás ajánlani, olvastam még mellé atmant, aqua novát.
bluextreme szűrőt itt a gyk oldalon 4-5 éven belül nem javasolt senki az biztos, sajnos ez olyan, hogy nem a boltok leírása számít, hanem más akvaristák tapasztalatai az adott termékkel.
Próbálhatsz olyat, hogy ki be húzgálod a szűrőt, hátha elkapja a rotor, a fordulatot, rezonancia mentesen, de én nem vergődnék vele, ami jár az jár, csere, azt te döntsd el, hogy másik ugyanilyen vagy másik márka.
Van olyan, hogy egy széria nem jó tengelyt vagy rotort kapott, és sorozatban mindegyik zörgött, ami a boltban volt, megtörtént eset, a teljes szállítmány zörgő rotorral jött ki, hiába cserélték minden szűrő zörgött ami a boltban volt. Nem bluextreme, más egyébként népszerű márka volt, pont olyan, amivel egyébként senkinek sincs gondja, és a leg csendesebb szűrők közé tartozik, én is használom.
Én is néztem a zárójeles részt, az évek óta üresen állt kijelentést, gondoltam csak az akváriumra érti, bár nem volt egyértelmű.
Én azért bevinném minél előbb a boltba, a netes vásárlás reklamációs ideje tegnap járt le. Ha rugalmas a bolt, akkor lehet nem csinál gondot belőle, megmondod csak most tudtad beüzemelni, és kerreg.
A jótállási jegy kitöltése nem mindegy, valamint az sem, hogy összesített, márka jótállási jegy van, vagy egyedi.
Példa lehet, hogy van a fiókban ferplast jótállás, majd ha eladnak egy ferplast terméket, akkor kivesznek egyet és kitöltik.
Van olyan, hogy a dobozban van a jegy, de nem mindegy van-e rajta gépszám, ha van akkor szerviz, ha nincs akkor én annó mikor pult mögött voltam levettem egy új terméket, kicseréltem a papírokat, és vissza küldtem a rosszat.
Nem mindegy, hogy a boltos menyire volt precíz, van, hogy neki kell ráírni a gépszámot, a gar jegyre, ha elmaradt, akkor szintén kicserélhető.
Elvileg a boltosnak nagyobb tortúra a szerviz, mint a csere, a cserét vissza küldi amikor jön a szállító, a szerviznél meg van egy elégedetlen vevő, plusz futárral kell külön küldenie, más lehet a cim, mert soksor a szerviz, és a beszámoló nem egyezik.
Talán a leg fontosabb, sokan kikerülik a boltot, és felhívják a szervizet, és jól jártak, pl tetra az nem variál, megkérdezik hol vetted, elkéri az adataidat, majd a boltot értesítik, hogy cserélje ki a szűrőt, a rosszat meg visszáruzza, miután ellenőrizze a szűrő tartozékainak meglétét.
Röviden, nézd meg a gar jegyen van-e gépszám, ha van, lehet jobban jársz, ha a szervizet hívod, ha jó ismerős vagy a boltban lehet így is kicserélik.
Ami szerintem biztos, hogy marad a ferplast.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!